Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nederlandse handleiding Powershot G3

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nederlandse handleiding Powershot G3

    Is deze al te downloaden? Ik heb 'm besteld bij Canon, maar daar heb ik nog steeds geen reactie van gekregen (eind december besteld)
    Engels heb ik ook al, maar NL leest toch handiger...

    Bedankt

    Groeten Jeffrey

  • #2
    Hallo,

    ik heb een paar weken terug een G3 gekocht bij topvision in de LUX winkel. Daar heb ik enkel een duitse handleiding gekregen. Versta er niets van en bij canon krijg ik enkel een electronische versie van de G2. Dus als iemand de nederlandse of engelse versie heeft van de G3 , zou je zo vriendelijk willen zijn om die op te sturen (of linken).

    thanks a lot

    Comment


    • #3
      Als het goed is moet dit de link naar de Canadese site van Canon zijn, waar je de Englede versie kunt downloaden:


      Succes ermee

      Comment


      • #4
        Heel erg bedankt !!

        Comment


        • #5
          Met de bestelbon die in de doos zit kunt u een nederlandse of franse handleiding bestellen bij Canon Belgie. Kost 12,- Euro en heeft u binnen een week in huis.

          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

          Comment


          • #6
            ja, ja ik heb ook die 12 euro betaald, maar dit is al zes weken geleden!!!en nog niets ontvangen.

            Comment


            • #7
              Originally posted by BigBlue
              ja, ja ik heb ook die 12 euro betaald, maar dit is al zes weken geleden!!!en nog niets ontvangen.
              Gewoon een kopie van de betaling en de bestelbon faxen naar Sonia Dupon bij Canon Belgie op het
              faxnummer 02 - 722 07 41

              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

              Comment


              • #8
                Originally posted by Otto Knap
                Met de bestelbon die in de doos zit kunt u een nederlandse of franse handleiding bestellen bij Canon Belgie. Kost 12,- Euro en heeft u binnen een week in huis.


                Heb ik vorige week woensdag gedaan. Het geld overgemaakt en gefaxt. Nu al in huis! Wat een service van de Belgische Canon! Ik heb de originele handleiding en alle software ed. gekregen!! Perfect!

                Ik heb het in Nederland ook besteld voor 15 euro, maar dat was half december. Niks meer van gehoord. Totdat ik ineens een kopie van alleen de handleiding kreeg in een snelhechter op A4 formaat. Ik miste ook 16 pagina's...

                Complimenten voor Canon Belgie!

                Groeten Jeffrey

                Comment

                Working...
                X