Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dig. camera Aldi

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dig. camera Aldi

    <font face="Arial"></font id="Arial">

    Vandaag ben ik mijn dig. camera gaan afhalen bij Aldi.
    Na gisteren hier heel wat te hebben gelezen over dit spul, blijkt dit nog bijzonder goed mee te vallen. Ik heb al testen gedaan en de installatie verliep vrij eenvoudig (er is zelf photoshop 5.0 bijgeleverd).
    Over de kwaliteit kan ik me nog niet echt uitspreken. Voorlopig ben ik een tevreden klant en voldoet dit toestel aan de eisen voor mijn doeleinden.
    Enkel had het misschien iets compacter qua afmetingen mogen zijn.

  • #2
    Digimortal, laat zien die foto's

    rob
    http:/home.planet.nl/~knegt221

    Comment


    • #3
      Yep, we wachten in spanning af

      Comment


      • #4
        ik heb er ook een aldi Medion camea gekocht en het werkt .. maar ... ik heb problemen met het interface met mijn PC. Ik krijg altijd het bericht 'computer not found' Heeft iemand raad?

        Comment


        • #5
          Buzzy in Wonderland:


          Mijn hond
          De foto is getrokken in't donker, ik kon zelfs niks zien door het schermke.
          Buzzy zelf was goed verlicht, maar de achtergrond niet zo. Dus die heb ik wat aangepast...

          Deze foto is met een Medion getrokken...

          Comment


          • #6
            Nog hondfoto's :




            En hier een close-up:



            Ikzelf ben dus heel tevreden met de Medion...

            Comment


            • #7
              als je nu je foto's eens op een normaal formaat kan posten.
              800*600 bijvoorbeeld. en niet 2* schermbreedte op 2* schermhoogte.
              want niet iedereen heeft zijn scherm op 3000 * 2000 of zoiets staan.
              www.vildaphoto.net

              Comment


              • #8
                Originally posted by JeroenM
                als je nu je foto's eens op een normaal formaat kan posten.
                800*600 bijvoorbeeld. en niet 2* schermbreedte op 2* schermhoogte.
                want niet iedereen heeft zijn scherm op 3000 * 2000 of zoiets staan.
                Sorry, kheb het ook gemerkt.
                Mja er was was discussie over de kwaliteit van de Medion, dus leek mij beter om de foto's te laten zien hoe ze origineel zijn, dus ook de grootte.
                Ik zal ze aanpassen...

                Comment


                • #9
                  Mmm, persoonlijk prefereer ik toch liever de full-foto's,
                  deze geven een beter beeld over de kwaliteit van het apparaat dan de
                  downgraded foto's.

                  Comment


                  • #10
                    Hoop dat jullie gelukkiger zijn met de camera dan dat ik was. Ik blijf er evenwel bij dat de cam problemen heeft met scherpstellen en op sommige foto's een oranje kleurzweem achterlaat. Als ik nu zie dat ong 8 op de 10 foto's van de G3 goed scherp zijn terwijl bij de medion maar 3 van de 1O ok waren.
                    Kan goed zijn dat ik er één had met een defect maar heb toch geen spijt van mijn beslissing.
                    Veel succes verder en blijven posten.
                    @mimi
                    "There is no path
                    You create it
                    Once you set out to walk it"

                    Canon 350D + canon 28-135 IS USM

                    Comment


                    • #11
                      Ik ben er wel gelukkig bij ja

                      Ik zeg niet dat er geen slechte foto's tussen zitten, maar ik denk dat dit gewoon een kwestie van oefenen is, en het toestel leren kennen.
                      En ik weet niet hoe het bij de gemiddelde mens hier gesteld is, maar ik kan me niet zomaar een duur(der) toestel aanschaffen. Het studentenleven is zo al niet echt goedkoop. De Medion vond ik zo al duur genoeg hoor

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by dooievaar
                        Ik ben er wel gelukkig bij ja

                        Ik zeg niet dat er geen slechte foto's tussen zitten, maar ik denk dat dit gewoon een kwestie van oefenen is, en het toestel leren kennen.
                        En ik weet niet hoe het bij de gemiddelde mens hier gesteld is, maar ik kan me niet zomaar een duur(der) toestel aanschaffen. Het studentenleven is zo al niet echt goedkoop. De Medion vond ik zo al duur genoeg hoor
                        Ik wilde helemaal geen ergernis wekken en respecteer ieder zijn keuze.
                        Natuurlijk snap ik wel dat het niet voor iedereen zomaar ivident is om een dure camera aan te schaffen. Zelf heb ik er ook een tijdje voor moeten sparen en een paar dingen uitstellen, ik geef liever mijn geld uit aan een camera dan aan kleren of zo.
                        Sorry indien mijn post voor sommige mensen verkeerd overkwam.
                        groetjes
                        @mimi
                        "There is no path
                        You create it
                        Once you set out to walk it"

                        Canon 350D + canon 28-135 IS USM

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by mimi
                          Sorry indien mijn post voor sommige mensen verkeerd overkwam.
                          Helemaal niet, als ik geërgerd was, had je het wel gemerkt .

                          Ik heb nu al bijna 200 foto's gemaakt op 2 dagen, en ik moet zeggen, de kwaliteit bevalt me wel, voor mij voldoet de camera. Maar het spreekt voor zich dat als ik ooit een duurdere (en betere) zou kopen, dat ik deze Medion niet meer zo goed zal vinden, omdat ik dan het verschil kan zien.

                          Wat ik nog wou vragen: hoe vind je de foto's?

                          Comment


                          • #14

                            Wat ik nog wou vragen: hoe vind je de foto's?
                            [/quote]
                            -------------------------------------------
                            Deze foto's zien er goed uit, mooi scherp voor zover ik kan zien op mijn laptop (jawel, n'en Medion)
                            groetjes
                            @mimi
                            "There is no path
                            You create it
                            Once you set out to walk it"

                            Canon 350D + canon 28-135 IS USM

                            Comment


                            • #15
                              Afgezien van de 1e foto (vreemde kleureffecten, neem aan niet bewerkt) vind ik in de andere foto's ruis zitten, maw egale vlakken zijn niet egaal van kleur. Echter dit zijn flits foto's, heb je ook foto's met normaal licht? (buiten od)

                              gr rob
                              http:/home.planet.nl/~knegt221

                              Comment

                              Working...
                              X