Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn neefje...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn neefje...

    Hallo,

    Een tijdje geleden had ik al foto's gemaakt van mijn neefje.
    Vandaag was het goed weer, heeft hij veel gespeeld buiten
    Dus veel foto's trekken

    Hier enkele van de foto's, beetje aangepast wel



    Het mooiste paar ogen dat ik al gezien heb!











    Ik ben nog maar een beginner. Dus ik wil wel genoeg commentaar hebben, zodat ik zeker beter word

    Dank u

  • #2
    Re: Mijn neefje...

    De eerste doet mij denken aan "Neo" uit de (eerste) Matrix in de scène waar ie wakker wordt uit zijn cocon Heeft wel iets, maar ik had liever het hele hoofdje gezien denk ik... Het hoofdje lijkt mij ook ofwel net te weinig centraal ofwel net te weinig naar rechts om goed de aandacht te trekken. Ik kijk hier op een afschuwelijk scherm, maar zijn schoudertjes niet wat uitgebrand?

    Op de tweede vind ik dat er te veel plek overblijft bovenaan. Daardoor staat het hoofdje vrij laag op de foto en trekt die de aandacht niet echt. Ook spijtig dat het oortje niet helemaal zichtbaar is...

    Derde vind ik spontaan en dus leuk. Alleen is het onderwerp veel donkerder dan de achtergrond... Dit valt misschien nog een beetje te verbeteren in de nabewerking
    1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo

    Comment


    • #3
      Re: Mijn neefje...

      No2
      Alleen bij het soften vind ik het zelf fraaier als de ogen en mond scherp zijn. Maar zeker niet slecht dit hoor
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Mijn neefje...

        Dank u voor de commentaren
        En Madmax, foto 2 is ook mijn favoriet

        Comment


        • #5
          Re: Mijn neefje...

          Zijn er nog mensen die aub commentaar wilt geven op mijn foto's?
          Waarop ik moet letten, wat er beter kan

          Comment

          Working...
          X