Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

btw betalen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • btw betalen

    als je via een internetbedrijf een laptop koopt in het buitenland en naar nederland laat zenden, betaal je dan geen btw?
    ps zijn de laptops in duitsland goedkoper dan in Nederland/Belgie?
    henkie

  • #2
    Zaken gekocht BINNEN de EEG, =de BTW is reeds betaald, je moet GEEN BTW opnieuw betalen !!!

    Comment


    • #3
      Over die btw weet ik niet veel, maar over die laptops:
      Ze zijn goedkoper in Duitsland heb ik ondervonden, al kan je ze tegenwoordig ook zo goedkoop krijgen bij de Mediamarkt in Antwerpen.
      MAAR als je in Duitsland je laptop gaat halen, dan zit je met een toetsenbord probleem, bij een gewone pc hang je daar gewoon een ander aan maar bij een laptop niet

      Groeten

      Comment


      • #4
        Originally posted by teddy-bear
        Zaken gekocht BINNEN de EEG, =de BTW is reeds betaald, je moet GEEN BTW opnieuw betalen !!!
        En wat als je het op naam van een bvba koopt? Dan betaal je geen btw in dat land maar moet je wel btw betalen in belgie/nederland, niet?
        Of ben je vrij van btw als je een eigen zaak hebt?

        Comment


        • #5
          Eigen zaak = daar betalen zonder BTW, hier BTW betalen

          Comment


          • #6
            Originally posted by Henkie
            als je via een internetbedrijf een laptop koopt in het buitenland en naar nederland laat zenden, betaal je dan geen btw?
            ps zijn de laptops in duitsland goedkoper dan in Nederland/Belgie?
            henkie
            Hallo Henkie,

            Als je nog veertien dagen wacht dan heb je een gigantische keuze van nieuwe notebooks voor 999,- Euro inclusief btw van IBM, Siemens etc.
            Hun magazijnen zitten boordevol en ze willen nieuwe toestellen op de markt brengen.
            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

            Comment


            • #7
              Dan wacht ik ook nog effe want ik ben ook op zoek naar ene maar voor het plezier ga ik morgen toch eens naar antwerpen kijken
              Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

              Comment


              • #8
                Otto Knap,

                Als je nog veertien dagen wacht dan heb je een gigantische keuze van nieuwe notebooks voor 999,- Euro inclusief btw van IBM, Siemens etc.
                Kan je ook vertellen waar ?

                Comment

                Working...
                X