Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-drive 2 is nu te verkrijgen !!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • X-drive 2 is nu te verkrijgen !!!

    De x-drive2 is NU te bestellen bij je weet wel! http://www.powerinnumbers.com.au "DE hofleverancier van BD" "

    Prijzen met;
    20gig = 208€
    30gig = 232€
    40gig = 254€
    60gig = 340€


    + Verzending + BTW natuurlijk.

    Allen daarheen

  • #2
    Yep, spijtig genoeg gaat hij een uur minder lang mee als zijn voorganger
    Frank
    http://www.mirrorshades.be

    Comment


    • #3
      is USB2 en diene LCD de enige verandering? indien ja..geef me dan maar de Xdrive1 met 10gig meer en het uur langer werken voor dezelfde prijs.

      Comment


      • #4
        Originally posted by gezoarde
        is USB2 en diene LCD de enige verandering? indien ja..geef me dan maar de Xdrive1 met 10gig meer en het uur langer werken voor dezelfde prijs.
        En een zoemerke als de files gecopieerd zijn.
        Maar inderdaad... ik heb me net dezelfde bemerking gemaakt en dan maar de originele besteld. Ook al omdat ik hem volgende week al nodig heb en ik tegen dan onmogelijk al de 2 zou kunnen hebben. Bovendien mag je er zeker van zijn dat die 2 iets minder stabiel zal zijn dan de 1 gezien het een gloednieuw product is.

        Henk.

        Comment


        • #5
          Zijn er mensen die al problemen met hun X-drive gehad hebben?
          Ik was ook van plan eentje te bestellen.
          Online shoppen in Australië is goedkoop maar wat indien het toestelletje na een paar weken niet meer werkt?
          Graag wat bevindingen, zowel goed als slecht.

          Thanks,
          Gert
          Gert 5D mark III

          Comment


          • #6
            Géén enkel probleem daar, gewoon retourneren en alles komt "dik" in orde

            Comment


            • #7
              Originally posted by gezoarde
              is USB2 en diene LCD de enige verandering? indien ja..geef me dan maar de Xdrive1 met 10gig meer en het uur langer werken voor dezelfde prijs.
              Tis hoe je het bekijkt, als je daarna alles op pc zet heb je minder tijd nodig (dus minder energie)

              Tom
              --Canon PS A40--
              --BD0180BE--

              Comment


              • #8
                Als je alles op pc zet, kan je de Xdrive toch gewoon in het stopkontakt steken (of krijgt dat spul z'n stroom toch via USB) !?
                Dus zou ik ook opteren voor een uur langer ten velde kunnen overzetten dan voor snelheid tijdens het overzetten op pc!
                Vraag me trouwens af of dat veel verschil maakt met CF-kaartjes? Zijn die sneller dan USB1

                Comment


                • #9
                  Heb mijn splinternieuwe X-drive doorverkocht aan mijn neef
                  ga dit weekend de X-drive 2 bestellen + extra batterijen en
                  een Transcend 256MB CF
                  Vasa raadt deze aan boven de Ridata omdat er problemen kunnen zijn
                  voor de CP5700, is ook sneller zei ie

                  Heb nog geen problemen gehad met de X-drive
                  werkte zowel op WIN98SE (met driver) als op WIN ME (zonder driver)
                  heb een moederbord met USB2.0 en wou eigenlijk de X-drive met USB2.0
                  maar die hadden ze nog niet
                  en nu dus wel
                  moest enkel van mijn X-drive afgeraken en dat was snel in orde
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                  Comment


                  • #10
                    Mijn bedoeling is toch de x-drive te gebruiken "ten velde", de hoeveelheid kaarten uploaden op 1h a 1.5h dat zullen er toch véél zijn denk ik, tenzij dat men meerdere dagen zonder 220/110 zit, maar dat heb ik toch nog niet meegemaakt.

                    Comment


                    • #11
                      Ik heb bij de bestelling van mijn X-drive 1 een rekening gekregen van DHL van 33€ voor douanekosten
                      heb da betaald maar ook klacht neergelegd
                      omdat er op het pakket een waarde stond geschreven van 50AU$ (ongeveer 28€)
                      we zullen zien wat dat gaat opleveren
                      waarschijnlijk niks maar ge kunt maar proberen he
                      da zal mij toch ni tegenhouden om de X-drive 2 daar te bestellen met nog enkele andere zaken
                      maar vandaag zal 't ni lukken omdat er werken zijn door de bank en daardoor lukt de betaling niet (antwoord van Vasa op mijn email waarin ik vroeg waarom de betaling niet lukte)
                      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                      Comment

                      Working...
                      X