Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

powershot S30 vraagjes

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • powershot S30 vraagjes

    weet iemand of het mogelijk is om met deze kamera te weten te komen hoeveel plaats er nog vrij is op je CF kaartje en hoe het gesteld is met de batterij ? Ik vind het immers echt vervelend om op de meest ongepaste momenten het berichtje te krijgen dat het kaartje vol is of dat de batterij bijna leeg is.

  • #2
    Hallo Fien,

    Voor wat betreft je beeldteller: rechts onder in je display-tje kan je het aantal overblijvende fotootjes zien. Als dat niet lukt dan druk net zo lang op het displayknopje tot je het aantal wél ziet. Een tweede mogelijkheid is op het knopje MENU te drukken en dan met de SET-knop het bestandsformaat kiezen. Ook dan zie je rechts onder in je beeld het aantal nog te nemen opnamen.

    Natuurlijk hangt het overblijvende aantal wél af van de soort foto die je koos bij het te nemen foto-formaat.

    Helaas is voor de batterij het rode lampje het enige middel om te zien dat er aan je fotosessie een einde gaat komen. Als het rode batterijtjes verschijnt kan je toch vaak rustig nog een tiental foto's nemen. Een reserve batterij is tegenwoordig niet meer zo duur en is erg handig om bij je te hebben. Op deze site kan je verschillende goede tips vinden waar die batterijen goedkoop te verkrijgen zijn.

    Vraagje: je hebt toch hoop ik wel een gebruiksaanwijzing bij die S30?

    Groetjes,
    Willem
    Canon EOS 20D 2,5-50 1,8-50 17-40L 24-105L 70-200L ex1,4
    http://www.xs4all.nl/~wvdburgh Updated: 3 januari 2003. Onderwater dia’s gedigitaliseerd.

    Comment


    • #3
      ja hoor, maar vond het sneller om het even hier te vragen, handleiding ligt immers niet hier en op momenten waarop de handleiding wel binnen bereik ligt, denk ik er niet aan
      in ieder geval : bedankt voor je antwoorden !!

      Comment


      • #4
        Lieve Fien,

        Dat is geen bemoedigend antwoord voor iemand die graag iemand wil helpen maar niemands werkpaard wil zijn ...

        Willem
        Canon EOS 20D 2,5-50 1,8-50 17-40L 24-105L 70-200L ex1,4
        http://www.xs4all.nl/~wvdburgh Updated: 3 januari 2003. Onderwater dia’s gedigitaliseerd.

        Comment

        Working...
        X