Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog een paar regenfotokes...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog een paar regenfotokes...






  • #2
    Re: Nog een paar regenfotokes...

    dit is toch veel mooier/speelser zonder BH, eerste een leuke blik.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Nog een paar regenfotokes...

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      dit is toch veel mooier/speelser zonder BH, eerste een leuke blik.
      grt,bouk.
      Ja kan goed zijn, maar ik ga niemand verplichten om zonder bh voor mijn lens te staan, ik heb respect als ze dat niet willen...
      En als vrouw vind ik dat niet erg, kan best begrijpen dat mannelijke fotografen dat mooier vinden...

      Comment


      • #4
        Re: Nog een paar regenfotokes...

        Oorspronkelijk geplaatst door Sweetmieke Bekijk bericht
        Ja kan goed zijn, maar ik ga niemand verplichten om zonder bh voor mijn lens te staan, ik heb respect als ze dat niet willen...
        Hebt ge het eigenlijk wel gevraagd...?

        Wel, mij stoort het helemaal niet in dit geval. Ik vind het zelfs meer voyeuristisch genot geven dan direct "vulgair bloot" eronder Daarom: teaser 2 Maar dat is ook omdat het hemdje nat is. Bij droog weer zou ik mss ook liever...

        Stond je onder een afdakje/paraplu, of had je gehoopt na deze shoot een excuus te hebben om naar een 400D te upgraden?

        Comment


        • #5
          Re: Nog een paar regenfotokes...

          nou... vulgair blood eronder, snap dat niet.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Nog een paar regenfotokes...

            Dat staat er ook niet. Er staat "vulgair bloot" En over vulgair bloed gaat het al helemaal niet

            Het hoeft voor mij niet op een Wet T-shirt contest te lijken, want daar zijn Wet T-shirt contests al goed voor.

            Comment


            • #7
              Re: Nog een paar regenfotokes...

              mooi gedaan!!
              als opmerking ga ik zeker mee met bouk

              Comment


              • #8
                Re: Nog een paar regenfotokes...

                OK, ik draai bij dan, maar *enkel* voor de eerste
                Een borst in profiel die niet op een borst lijkt, maar op een voorgevormde beharonding is inderdaad "geen zicht"

                Comment


                • #9
                  Re: Nog een paar regenfotokes...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sweetmieke Bekijk bericht
                  Ja kan goed zijn, maar ik ga niemand verplichten om zonder bh voor mijn lens te staan, ik heb respect als ze dat niet willen...
                  Met of zonder bh, voor goede resultaten denk dat het belangrijkste is dat je model zich er goed bij voelt, wat hier wel het geval is, want het zijn drie goeie voor mij

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nog een paar regenfotokes...

                    kwee nie.. hoewel ik aan mijn modellen vaak vraag om de BH weg te laten kan me het in deze foto's best bekoren.
                    We hebben wel met mensen EN met waarden en normen te maken.
                    Ik vind daarom foto no1 de meest natuurlijke.

                    Een prachtige opname Mieke!!
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nog een paar regenfotokes...

                      Witte BH was misschien een uitkomst. Niet zo goed te zien en een model dat op haar gemak was (indien uitdoen een bezwaar was)
                      Iedereen tevreden.

                      Ik vind die eerste het mooist. Lekker natuurlijk, niet zo geposeerd als die andere twee.
                      meer over mijn fotografie is te vinden op
                      http://www.nandoonline.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nog een paar regenfotokes...

                        Zien jullie alleen maar graag vrouwen afgebeeld zoals in P magazine of Menzo of whatever? Koop dat boekje dan.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nog een paar regenfotokes...

                          Kan me eigen wel vinden in de reacties zonder BH, de uitstraling en de sfeer in de foto komen veel beter uit denk als er geen bh zou zijn geweest in mijn ogen vraagt de foto hier gewoon om. Maar ja das mijn mening.

                          Marcel
                          www.mm-fotografie.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nog een paar regenfotokes...

                            Bedankt voor alle reacties... en allemaal rond het gedoe van de bh. Ik snap het echt niet. Ok geeft misschien meer babe uitstraling, maar dat hoeft toch niet per sé? Zeker als het model zich daar niet goed bij voelt.

                            Het gaat toch ook om de pose... het model... de belichting...? Niet alleen dat een model de bh beter zou uitlaten.

                            Groetjes

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nog een paar regenfotokes...

                              Persoonlijk vind ik de eerste de leukste vanwege de glimlach en de blik: die trekt bij mij de volle aandacht. De rest van de pose op die foto vind ik iets minder, maar het valt mij niet te fel op

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sweetmieke Bekijk bericht
                              Bedankt voor alle reacties... en allemaal rond het gedoe van de bh. Ik snap het echt niet. Ok geeft misschien meer babe uitstraling, maar dat hoeft toch niet per sé? Zeker als het model zich daar niet goed bij voelt.

                              Het gaat toch ook om de pose... het model... de belichting...? Niet alleen dat een model de bh beter zou uitlaten.
                              100% mee eens (en ik ben een man )...

                              Bloot (al dan niet gecamoufleerd) kan mooi zijn voor bepaalde foto's, maar dan gaat het IMHO meer om de artistieke waarde ervan (moeilijk woord voor me aangezien ik niet bepaald kunstzinnige aanleg heb ). Als het niet kunstzinnig is, dan is het voor mij al snel vulgair. Op dit soort foto's zou ik het, denk ik, wel vulgair vinden.
                              Last edited by apa; 22 september 2006, 14:17.
                              1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo

                              Comment

                              Working...
                              X