Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

My Girlfriend!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • My Girlfriend!

    Hallo,

    Hier een fotoke van mijn vriendin. Heb deze foto getrokken toen het donker was, buiten in gezellig restaurant in Bali!

    Wat denken jullie?? of



    Alvast bedankt!
    D100 en nog veel wensen!

  • #2
    Re: My Girlfriend!

    Mooie gedaan, en Neilo is ook een knap model
    grt
    Vriendelijke groet
    Duroc

    Comment


    • #3
      Re: My Girlfriend!

      Leuke vriendin. Geen onaardig aandenken van een avondje uit, maar niet direct een foto om in een 'showcase' te plaatsen. De foto mist, onder andere, contrast (nog wel te verbeteren met een beetje shoppen) en scherpte. Compositie met de armleuningen is ook niet alles. Witte merkje (?) van de kleding steekt er boven uit en tussen de spijlen van de stoel zit iets vaags.
      Op een gave huid kun je niet scherpstellen
      Simpele albumpjes

      Comment


      • #4
        Re: My Girlfriend!

        Oorspronkelijk geplaatst door Porochelt Bekijk bericht
        Leuke vriendin. Geen onaardig aandenken van een avondje uit, maar niet direct een foto om in een 'showcase' te plaatsen. De foto mist, onder andere, contrast (nog wel te verbeteren met een beetje shoppen) en scherpte. Compositie met de armleuningen is ook niet alles. Witte merkje (?) van de kleding steekt er boven uit en tussen de spijlen van de stoel zit iets vaags.
        Ik heb al geprobeerd om scherpte te geven aan de foto maar de lukt mij al niet te goed met USM! Mss die mij daarmee kan helpen? En heb ook gevoel dat mijn lens 28-200 waarvoor ik 500 euro heb betaald, geen zuivere scherpe foto's maakt. Daarmee dacht ik aan om de 80-200 D2.8 te kopen. Ik probeer van alles, maar soms (meestal) wil me dat niet lukken! Mijn AF staat altijd op C, bij zulke shot's is dit beter in single???

        Zal dus nog veel moeten oefenen blijkbaar

        En die wazige plek, is niet van haar kleren hoor, maar haar handtas. Dat had ik moeten zien!! Maar ja, soms moet het snel gaan!

        Super7
        D100 en nog veel wensen!

        Comment


        • #5
          Re: My Girlfriend!

          Vlak en hard licht zonder dieptewerking, niet meer dan een mooie vakantieherinnering imo.

          Comment


          • #6
            Re: My Girlfriend!

            En heb ook gevoel dat mijn lens 28-200 waarvoor ik 500 euro heb betaald, geen zuivere scherpe foto's maakt.

            Superzooms geven zelden super scherpe beelden !

            het beeld is er eentje voor de familie album !

            MVG, Jeff
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment


            • #7
              Re: My Girlfriend!

              Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
              Superzooms geven zelden super scherpe beelden !

              het beeld is er eentje voor de familie album !

              MVG, Jeff
              Kijk maar eens naar "portret op 2.8 met de 135F2" van Digipics357, dan zie je wat een prime je aan scherpte kan geven

              Comment


              • #8
                Re: My Girlfriend!

                Primes zijn scherp ok, maar een beetje kwaliteits-zoomlens kan er ook weg mee hoor - 'k zeg wel zoom, geen superzoom

                'k Ben heel blij met m'n 2 lenzen, de kitlens daarentegen...

                Comment


                • #9
                  Re: My Girlfriend!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Moerie Bekijk bericht
                  Mijn AF staat altijd op C, bij zulke shot's is dit beter in single???
                  Ik zou 'm sowieso eerst op S zetten. Je kunt dan pas afdrukken als die scherp is. Nadat ie scherp gesteld is kun je de compo aanpassen zolang je de ontspanner half ingedrukt houdt. C is bedoeld voor actie.
                  Op een gave huid kun je niet scherpstellen
                  Simpele albumpjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: My Girlfriend!

                    Ok, bedankt voor de reactie's! Zal dan nog blijven proberen dan é

                    Super7
                    D100 en nog veel wensen!

                    Comment

                    Working...
                    X