Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn madam... (3) @ oude picanolfabriek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn madam... (3) @ oude picanolfabriek

    Zoals beloofd, hier zijn ze al...

    Lokatie is eigenlijk vlak voor mijn deur, maar zijn ze bezig aan he afbreken, maar dan maar in de schemering binnen geglipt

    Was eigenlijk op het onvoorzien, gaatje tegen gekomen waar we binnen konden glippen en laat het nu juist zijn dat de D70 in de auto lag

    Maar vraagje, kijk ik nu scheel maar in de eerste foto ziet de grond er horizontaal uit, maar het venster dan scheef of is dit gezichtsbedrog?





    Nikon D70s \ Nikkor AF-S DX 18-70mm f/3.5-4.5G IF-ED \ Nikon SB-600 \ cheap ass statief

  • #2
    Re: Mijn madam... (3) @ oude picanolfabriek

    Bij de derde zou ik iets meer naar rechts gegaan zijn, zodat je vriendin meer links staat, en de schaduw er dan helemaal opstond. Maar ik ben ook nog maar een beginner hoor.
    Trouwens, jouw vriendin is hier al over de vloer geweest .

    Comment


    • #3
      Re: Mijn madam... (3) @ oude picanolfabriek

      Hey,

      Je id ging idd ook wel niet slecht zijn, maar hier was het mijn bedoeling om mijn vriendin centraal te plaatsen en dan zo de symmetrie van de loods te hebben die naar 1 punt achter haar loopt.

      Ik zal het eens proberen als ik er de volgende keer kom.
      hehe ze is hier idd al een paar keer over de vloer geweest.

      Eerst wou ze geen model voor me spelen, maar toen ik zei dat ik dan maar andere modellen ging zoeken, draaide ze snel bij

      Weet er btw iemand een goed boek over modelfotografie? dingen waarop je moet letten, houdingen,...
      Nikon D70s \ Nikkor AF-S DX 18-70mm f/3.5-4.5G IF-ED \ Nikon SB-600 \ cheap ass statief

      Comment


      • #4
        Re: Mijn madam... (3) @ oude picanolfabriek

        Ik bedoel dat ze hier, bij mij thuis, al over de vloer is geweest