Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Turnen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Turnen

    hallo
    Geprobeerd om beweging in een foto te krijgen
    Ben benieuwd wat jullie er van vinden .




    grt frank

  • #2
    Re: Turnen

    heel knap gedaan
    mss. "vierde foto" meer naar rechts plaatsen zodat ook hoofd uit derde foto zichtbaar is (conform andere foto's)
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

    Comment


    • #3
      Re: Turnen

      inderdaad erg leuk gedaan.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Turnen

        Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
        heel knap gedaan
        mss. "vierde foto" meer naar rechts plaatsen zodat ook hoofd uit derde foto zichtbaar is (conform andere foto's)
        Hier ben ik het mee eens.

        Grtz, Fabienne
        Het leven is net een doos Lego: je kunt er iets moois van bouwen, of juist niet....
        BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
        The name of the game is to fill the frame!
        http://Fabke.fotopic.net

        Comment


        • #5
          Re: Turnen

          Alweer mooi in beeld gebracht

          Comment


          • #6
            Re: Turnen

            Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
            mss. "vierde foto" meer naar rechts plaatsen zodat ook hoofd uit derde foto zichtbaar is (conform andere foto's)
            Oorspronkelijk geplaatst door F@bke Bekijk bericht
            Hier ben ik het mee eens.
            Wat jullie blijkbaar vergeten is dat dit een weergave is van de daadwerkelijke locatie van het hoofd bij deze oefening (zie ook de voeten bij 1 & 2). Ik denk dat het heel raar is als je dat principe ineens alleen bij de vierde foto zou doorbreken.

            Overigens: de linkervoet van foto 1 lijkt wel veel groter dan die van 2.

            Comment


            • #7
              Re: Turnen

              knap gedaan, ben het wel eens met T.Billy over die 4de foto. Misschien eens overdoen en terug posten.

              Comment


              • #8
                Re: Turnen

                Ik mag dit soort foto's graag zien. Hier ook goed vastgelegd

                Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                Wat jullie blijkbaar vergeten is dat dit een weergave is van de daadwerkelijke locatie van het hoofd bij deze oefening (zie ook de voeten bij 1 & 2). Ik denk dat het heel raar is als je dat principe ineens alleen bij de vierde foto zou doorbreken.
                Je hebt niet helemaal gelijk Leonidas.
                Foto 1 en 2 (de twee linker) zijn op de goedepositie geplaatst, en de 3e en 4e (de twee rechter) ook.
                Maar de twee linker en twee rechter verspringen ten opzichte van elkaar.

                Misschien is het goed om alle foto's met dezelfde tussenruimte van elkaar te monteren. Op die manier kun je het hoofd van de 3e foto zichtbaar maken, en valt het grootte-verschil tussen de voeten minder op.
                meer over mijn fotografie is te vinden op
                http://www.nandoonline.com

                Comment


                • #9
                  Re: Turnen

                  Hallo allemaal

                  Het was wel de bedoeling wat @leonidas ziet .
                  Wilde het 1 beweging van maken ,vandaar dat je het hoofd van de 3e niet ziet !
                  Nu is het wel idd dat de 2 rechtse iets te ver naar rechts staan.
                  Heb dit wel bewust gedaan ,
                  het leek anders dat ze met er eigen gezicht in haar eigen kruis zit !
                  en vond dat toch wel een beetje vreemd uitzien .
                  vandaar !!

                  Wat de voeten betreft lijkt idd of de 2e iets groter is, (vreemd ?) maar kan deze nog wel weg gummen.
                  Voor de rest laat ik hem toch maar zo (afdrukken)

                  Bedankt voor jullie goede ogen !!!

                  Grt frank

                  Comment


                  • #10
                    Re: Turnen

                    Knappe bewerking

                    Comment


                    • #11
                      Re: Turnen

                      Tja... hoofd of niet.. ik vind dat je hier toch weer lekker je eigen stijl van fotograferen en monteren laat zien. Dat kan me wel bekoren.. je ziet een foto en denk.. he... das Frankyboy.

                      Dat heb ik ook met de foto's van Frederic, Picasso, Trebs, Beauceron en uiteraard nog een aantal anderen en dat vind ik toch knap. Het is herkenbaar.

                      Doe zo voort. Ik vind dit ook weer een heel mooie foto

                      Enige minpuntje zou ik misschien het 'harde' zwart kunnen vinden (maar das muggenziften) en de rommelige afwerking rond het lichaam. Dit soort foto's verdienen een aparte wand in je huis, maar dan moeten ze ook perfect zijn.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Turnen

                        Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht

                        Dat heb ik ook met de foto's van Frederic, Picasso, Trebs, Beauceron en uiteraard nog een aantal anderen en dat vind ik toch knap. Het is herkenbaar.

                        Hallo Madmax

                        Je noemt een heel mooi rijtje op waar jij zeker bij staat!
                        En veel verder weg kom ik pas een beetje in de buurt.

                        Moet het afwerken idd nog iets netter doen dus niet meer doorgaan als het 01.00 uur is geweest.

                        Bedankt voor je reactie

                        Grt frank

                        Comment


                        • #13
                          Re: Turnen

                          Oorspronkelijk geplaatst door frankyboy Bekijk bericht
                          Hallo Madmax
                          (...) En veel verder weg kom ik pas een beetje in de buurt.
                          Onzin ... jij hebt duidelijk plezier in je foto's en wil verder... hoe dan ook. En je hebt een eigen stijl .. iets waar ik nog naar zoek (Stijl dan, plezier heb ik altijd

                          Tja.. en dat bewerken... pff... die dagen zijn veel te kort he?
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Turnen

                            zeer leuk en mooi gedaan
                            Nikon materiaal

                            Comment

                            Working...
                            X