Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draaiorgelspeelstertje...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Draaiorgelspeelstertje...

    Zondag jl te Geraardsbergen...

    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

  • #2
    Re: Draaiorgelspeelstertje...

    Ik vind hem maar zozo. De compositie is wat te krap, je krijgt niet echt een beeld van wat ze aan het doen is. Ook de achtergrond stoort me wat, beetje te druk, mischien iets groter diafragma voor wat minder scherptediepte, het onderwerp zou al wat beter naar voren kunnen komen.

    Misschien niet helemaal wat je wou horen, maar beter dan geen comments he

    Comment


    • #3
      Re: Draaiorgelspeelstertje...

      Oorspronkelijk geplaatst door Sjillie Bekijk bericht
      Ik vind hem maar zozo. De compositie is wat te krap, je krijgt niet echt een beeld van wat ze aan het doen is. Ook de achtergrond stoort me wat, beetje te druk, mischien iets groter diafragma voor wat minder scherptediepte, het onderwerp zou al wat beter naar voren kunnen komen.

      Misschien niet helemaal wat je wou horen, maar beter dan geen comments he
      kan mij hier geheel in vinden.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Draaiorgelspeelstertje...

        Als portret wat druk, als sfeerbeeld wat te weinig info. Ik sluit me aan bij bovenstaande.
        Technisch natuurlijk niets op aan te merken.
        fotosite

        Comment


        • #5
          Re: Draaiorgelspeelstertje...

          Oorspronkelijk geplaatst door Sjillie Bekijk bericht
          Ik vind hem maar zozo. De compositie is wat te krap, je krijgt niet echt een beeld van wat ze aan het doen is. Ook de achtergrond stoort me wat, beetje te druk, mischien iets groter diafragma voor wat minder scherptediepte, het onderwerp zou al wat beter naar voren kunnen komen.

          Misschien niet helemaal wat je wou horen, maar beter dan geen comments he
          Wat de achtergrond betreft...roerend eens. Stond er wel heel dicht bij maar moest diafragma maar wat opengedraaid hebben
          Zie wel niet in dat de cadrage fout is en je niet voldoende "ziet" waarover het onderwerp gaat
          Het kan toch niet altijd de bedoeling zijn om vb het ganse orgeltje in het beeld mee op te nemen...mijn bedoeling was de "speelster" mar misschien ben ik daar niet goed ingeslaagd
          D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
          BD0290BE

          Comment


          • #6
            Re: Draaiorgelspeelstertje...

            Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
            Wat de achtergrond betreft...roerend eens. Stond er wel heel dicht bij maar moest diafragma maar wat opengedraaid hebben
            Zie wel niet in dat de cadrage fout is en je niet voldoende "ziet" waarover het onderwerp gaat
            Het kan toch niet altijd de bedoeling zijn om vb het ganse orgeltje in het beeld mee op te nemen...mijn bedoeling was de "speelster" mar misschien ben ik daar niet goed ingeslaagd
            mocht bv de hand waarmee ze aan de zwengel draait er ook opstaan, zou het plaatje mssch 'vollediger' zijn. Ik vind die oude orgels eigenlijk vaak heel mooie houten, versierde euh orgels, en dat gaat een beetje verloren.

            Sorry voor de warrigheid, maar 't is al laat he

            Comment


            • #7
              Re: Draaiorgelspeelstertje...

              Ik kan niet zeggen dat de commentaren onjuist zijn. Maar ik ben het er niet helemaal mee eens.
              Als je de foto opent valt één ding direct op, de vrouw op de foto en dat was volgens mij nu net de bedoeling.
              http://www.fotohans.eu

              Comment

              Working...
              X