Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotogaaf/model

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotogaaf/model

    Hallo!

    Ik weet niet of ik hier op de juiste plaats zit, maar goed... Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die foto's van mij kan maken. Ik ben een beginnend model (ben ingeschreven in een agentschap), maar kan best nog wel wat foto's gebruiken voor in mijn portfolio...
    Dus, als hier fotografen zitten die nog modellen zoeken, laat iets weten!

    Hierbij trouwens een zelfportret (ik ben studente audiovisuele kunsten)



    merci! en groetjes

  • #2
    Re: Fotogaaf/model

    Van welke omgeving ben je? Provincie/regio.
    Ik fotografeer wel eens (en heel graag zelfs) modellen ,
    maar ik ga ze nooit te ver zoeken, als je begrijpt wat ik bedoel.
    David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

    Comment


    • #3
      Re: Fotogaaf/model

      Ik woon zowel in Brussel als Gent

      Comment


      • #4
        Re: Fotogaaf/model

        Check mijn site/activiteiten en neem eventueel contact via mail op de site of via pm.
        http://www.stich.be

        Comment


        • #5
          Re: Fotogaaf/model

          Jouw blauwe ogen wil ik wel eens vastleggen.
          Woon zelf te Antwerpen, dus hierbij een voorstel/aanbod als je een dagje naar Antwerpen komt zorgen we voor enkele leuke locatie's.
          Laat maar weten wanneer je dit wil, ok ?
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #6
            Re: Fotogaaf/model

            Ik doe geen portretten en modellen, althans niet zo specifiek als sommigen hier, maar ik vindt de geplaatste foto eigenlijk zo verschrikkelijk gaaf, dat ik wel zou willen weten hoe dit is gedaan.