Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotogaaf/model

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotogaaf/model

    Hallo!

    Ik weet niet of ik hier op de juiste plaats zit, maar goed... Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die foto's van mij kan maken. Ik ben een beginnend model (ben ingeschreven in een agentschap), maar kan best nog wel wat foto's gebruiken voor in mijn portfolio...
    Dus, als hier fotografen zitten die nog modellen zoeken, laat iets weten!

    Hierbij trouwens een zelfportret (ik ben studente audiovisuele kunsten)



    merci! en groetjes

  • #2
    Re: Fotogaaf/model

    Van welke omgeving ben je? Provincie/regio.
    Ik fotografeer wel eens (en heel graag zelfs) modellen ,
    maar ik ga ze nooit te ver zoeken, als je begrijpt wat ik bedoel.
    David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

    Comment


    • #3
      Re: Fotogaaf/model

      Ik woon zowel in Brussel als Gent

      Comment


      • #4
        Re: Fotogaaf/model

        Check mijn site/activiteiten en neem eventueel contact via mail op de site of via pm.
        http://www.stich.be

        Comment


        • #5
          Re: Fotogaaf/model

          Jouw blauwe ogen wil ik wel eens vastleggen.
          Woon zelf te Antwerpen, dus hierbij een voorstel/aanbod als je een dagje naar Antwerpen komt zorgen we voor enkele leuke locatie's.
          Laat maar weten wanneer je dit wil, ok ?
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #6
            Re: Fotogaaf/model

            Ik doe geen portretten en modellen, althans niet zo specifiek als sommigen hier, maar ik vindt de geplaatste foto eigenlijk zo verschrikkelijk gaaf, dat ik wel zou willen weten hoe dit is gedaan.
            Volgens mij was dit vroeger het cross-processing of zoiets. Fotograveren met diafilm en ontwikkelen als C41. Welk filter moet ik daarvoor gebruiken in CSII?

            Btw. succes met je zoektocht naar een eerlijke fotograaf. Ik zou eerst hier eens rondkijken op BD en dan de jouw meest aansprekende eruitpikken en gewoon vragen of hij/zij dit wilt doen! Want ik denk dat iedereen wel foto's wilt maken van je !

            'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

            Comment


            • #7
              Re: Fotogaaf/model

              Check your mail

              Comment


              • #8
                Re: Fotogaaf/model

                right on. Nice shot

                Comment


                • #9
                  Re: Fotogaaf/model

                  Fotoshootje aan de zee eventueel als er nog mooi dagske aankomt? Laat maar weten.
                  Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                  http://www.racenews.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotogaaf/model

                    krijg zo wel zin om ook maar eens wat met modelfotografie te doen.
                    zou wel graag eerst een onbewerkte versie willen zien.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotogaaf/model

                      Hey iedereen,

                      eerst en vooral bedankt voor alle fijne reacties, zowel hier als in pm :-)
                      Denk wel dat ik met jullie hulp een goede book kan samenstellen.

                      Nog even iets voor de 'geïntrigeerden': ik ben geen fotografe en heb ook geen digitale camera. Hoe heb ik deze gemaakt? Met mijn digitale filmcamera getroken (ben wel filmstudente) en dan iet of wat bewerkt (saturatie aangepast vooral) in... Microsoft Photo Editor :-) (kan echt totaaaal niet werken met Photoshop)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fotogaaf/model

                        Oorspronkelijk geplaatst door pickleweezle Bekijk bericht
                        Hoe heb ik deze gemaakt? Met mijn digitale filmcamera getroken (ben wel filmstudente) en dan iet of wat bewerkt (saturatie aangepast vooral) in... Microsoft Photo Editor :-) (kan echt totaaaal niet werken met Photoshop)
                        Nogmaals wordt bewezen dat de kleren de vrouw (man) niet maken en het toestel niet de fotogra(a)f(e)
                        Canon 50D bijhorend glas / Olympus E-420 met Leica 14-50mm 2.8-3.5 en Oly 25mm 2.8 / Canon G7

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fotogaaf/model

                          lippen lijken erg op die van seven of nine.

                          heeft iemand een startrek suite liggen?
                          foto als spiegel of als venster?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fotogaaf/model

                            Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
                            lippen lijken erg op die van seven of nine.
                            Mmmm Rrrrrrr 7 of 9 .
                            En welke visagist(e) kan die blokjes (op haar voorhoofd dacht ik) schminken?
                            David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fotogaaf/model

                              Pickleweezle, graag, maar ik durf (nog) niet...

                              Zal eerst nog wel verder experimenteren... wat ervaring opdoen.

                              Ongetwijfeld vind je hier volk genoeg met zalig materiaal om mooie shoots te doen.

                              Trouwens, je bent een heeeeeeeeeeel ander meisje op je andere redbox foto's!
                              Last edited by TonioRoffo; 17 september 2006, 22:42.

                              Comment

                              Working...
                              X