Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leen het pechenmeisje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leen het pechenmeisje

    Hier is Leen nog eens, het meisje dat hier al eerder de pechen kwam promoten



    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

  • #2
    Re: Leen het pechenmeisje

    mooi/apart/zeer apart.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Leen het pechenmeisje

      Dit vind ik maar een vrouwondvriendelijk foto en ik weet niet wat je met die foto gedaan hebt, maar die rare bewerking over de gehele foto heeft ook maar weinig met fotografie te maken.

      Comment


      • #4
        Re: Leen het pechenmeisje

        Het is een mooi beeld, maar zou nog veel mooier zijn zonder dat slordige rimpelig slipje dat nu het geheel erg ontsiert.

        MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: Leen het pechenmeisje

          ik vind het een heel knappe, sylvie!
          ook de "L" over de foto vind ik subtiel gedaan.
          ik val wel voor je stijl!

          mm
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

          Comment


          • #6
            Re: Leen het pechenmeisje

            Heel goede compo en prachtige kleurcontrasten.
            Roodharige mensen hebben meestal een blanke huid wat zeer tot zijn recht komt hier.
            Gewoon zeer goed

            Groeten
            Spogy
            Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

            Comment


            • #7
              Re: Leen het pechenmeisje

              Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
              Het is een mooi beeld, maar zou nog veel mooier zijn zonder dat slordige rimpelig slipje dat nu het geheel erg ontsiert.

              MVG, Jeff
              Hey Jeff

              Dat slipje is van kant, er zitten geen rimpels in hoor
              En jah, ik fotografeer geen naakt. Zelfs geen topless of bedekt topless normaal. Deze foto is in mijn ganse carriere wellicht het dichtste bij naakt dat ik ooit zal komen of ooit gekomen ben. Of het dichtste bij vrouwonvriendelijke foto's lol @McCoy24

              Groetjes!
              If you always do what you always did, you will always get what you always got.
              www.sylviehuybrecht.be

              Comment


              • #8
                Re: Leen het pechenmeisje

                ... kvind het een prachtfoto ... juist heel teder en tikje speels met de blik over de schouder en de bh (dacht eerst dat het een blad was ) in de hand ... Irish type of girl ... mooie kleur & sfeer
                Scotty... beam me up !!!

                Comment


                • #9
                  Re: Leen het pechenmeisje

                  Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24 Bekijk bericht
                  Dit vind ik maar een vrouwondvriendelijk foto en ik weet niet wat je met die foto gedaan hebt, maar die rare bewerking over de gehele foto heeft ook maar weinig met fotografie te maken.
                  dit snap ik niet goed hoor?

                  Ik vind er niks mis aan???
                  Ferm knap model, wel een heel bleek velletje, maar in combinatie met dat prachtig kleur van haar kan ik me best voorstellen dat dit de werkelijke kleur is van haar huid.
                  'k Vind de foto wel sjiek.
                  SKurt.be
                  www.SKurt.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Leen het pechenmeisje

                    Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                    Het is een mooi beeld, maar zou nog veel mooier zijn zonder dat slordige rimpelig slipje dat nu het geheel erg ontsiert.

                    MVG, Jeff
                    Ik vind dat het groene slipje het nu juist wel goed doet met het groen van de planten, zo is er toch nog een harmonie tussen model en achtergrond en tegelijk een groot contrast met de huidtint en het haar.

                    Groeten
                    Spogy
                    Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Leen het pechenmeisje

                      zo zie je maar... over smaak en vrouwen kan je blijven redetwisten...
                      "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
                      Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Leen het pechenmeisje

                        1 ding staat voor mij vast: een knaller van een opname
                        Steven

                        Comment


                        • #13
                          Re: Leen het pechenmeisje

                          Oorspronkelijk geplaatst door SKurt Bekijk bericht
                          dit snap ik niet goed hoor?

                          Ik vind er niks mis aan???
                          Ferm knap model, wel een heel bleek velletje, maar in combinatie met dat prachtig kleur van haar kan ik me best voorstellen dat dit de werkelijke kleur is van haar huid.
                          'k Vind de foto wel sjiek.

                          Model is wel knap, maar dat zegt totaal niks over de foto.

                          Een zo goed als naakte vrouw tussen een paar tuinplanten en een struiken komt voor mij toch zeer vrouw onvriendelijk over. Net of ze zonder kleren uit een auto gedumpt is.

                          Met dit model moet er volgens mij zoveel moois mogelijk zijn...

                          De grote L over het model is ook fout naar mijn gedachten. Nu is het onderwerp overlapt door een stuk tekst, dat is nooit goed.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Leen het pechenmeisje

                            hallo ...

                            gelukkig is dit niet "zomaar een naakte vrouw tussen wat planten".
                            en ik denk dat sylvie heel goed foto's en tekst weet te combineren.

                            mm
                            ∏__|_ ∏__|_
                            "no rules, great shots"
                            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                            Comment


                            • #15
                              Re: Leen het pechenmeisje

                              Zeer goede foto, maar ik zou die "L" ook weglaten.

                              Heb je de saturatie van het haar apart verhoogd of is het zo uit de camera gerold?
                              http://francks.wordpress.com

                              Comment

                              Working...
                              X