Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn vrouw en haar kettingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn vrouw en haar kettingen

    Mijn vrouw maakt zelf kettingen en ik heb haar beloofd om een aantal modellen mee te behangen en daarna te fotograferen in de studio.
    Maar het vinden van modellen ging niet zo snel dus heb ik haar zelf maar voor de cam gezet in de slaapkamer

    Dat was natuurlijk even wennen zonder al die handige Bowens flitsers en ik probeerde het volgende.

    Natuurlijk licht + reflectiescherm links van haar en een invulflitsje, ook links van haar.
    Omdat ik zelden met die flitser werk, wist ik natuurlijk niet wat ik deed en kwam ik verdulleme niet hoger dan F2.8 en 1/80. Ik snap niks van dat kreng (eh.. de flitser)... UIteindelijk is het toch een leuk portret geworden hoewel ik voor de kettingen (DOF) toch minstens F11 of hoger nodig heb. Die andere 10 fotos zijn ook fraai, maar zijn de kettingen wazig hehehe

    Bewerking 15%blur op de huid en alleen USM.

    Is het wat?

    Last edited by MadMax; 20 oktober 2006, 12:29.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: Mijn vrouw en haar kettingen

    ik vind em zeker geslaagd,heel mooie kleuren,redelijke pose (alhoewel het om de ketting gaat als ik het goed versta,kan je betere poses bedenken) en natuurlijk een mooi model .
    achtergrond vind ik heel rustgevend ,zeker een pluspunt!

    fraai,zoals altijd
    website: www.stijnboelens.com

    Comment


    • #3
      Re: Mijn vrouw en haar kettingen

      Oorspronkelijk geplaatst door sm00keh Bekijk bericht
      ik vind em zeker geslaagd,heel mooie kleuren,redelijke pose (alhoewel het om de ketting gaat als ik het goed versta,kan je betere poses bedenken) en natuurlijk een mooi model .
      achtergrond vind ik heel rustgevend ,zeker een pluspunt!

      fraai,zoals altijd
      Thnx.
      Ging puur om kettingen deze keer wat dus bij deze nog redelijk is, maar bij de andere falikant mislukt
      Achtergrond is een wandschildering van 7 meter. Zat in het huis toen we het kochten. Fraai he Word elke ochtend wakker en kijk uit over velden hehehe.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Mijn vrouw en haar kettingen

        ketting komt er goed uit hoor zo op dat witte shirt.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Mijn vrouw en haar kettingen

          Sterke foto, zeer sterke compo en mooie kleuren
          Nikon materiaal

          Comment


          • #6
            Re: Mijn vrouw en haar kettingen

            Toch mooi gedaan en de achtergrond is gewoon subliem (eh...je vrouw natuurlijk ook).
            De belichting is zeker niet slecht, het resultaat komt aangenaam over.
            Als je een kleiner diafragma wilt, dan stel je dat gewoon in, je flits past zich dan wel aan. Eventueel verhoog je nog de ISO zodat je belichtingstijd niet te lang wordt.
            m.v.g.
            Jos
            http://www.jos-echelpoels.smugmug.com

            Comment

            Working...
            X