Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Melissa op de grond

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Melissa op de grond

    Wat met kleuren gespeeld rond het model al liggend op de grond.
    Model: Melissa
    Visagie: Helena Van Meer



    Zeg maar wat jullie ervan denken,

    Jos
    http://www.jos-echelpoels.smugmug.com

  • #2
    Re: Melissa op de grond

    IK vind het een leuke en originele opname...wel jammer van de afgesneden elleboog.
    "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

    Comment


    • #3
      Re: Melissa op de grond

      Ik zou de foto 180 graden draaien. Er is duidelijk nagedacht over de opname. Iets wat ik zeker nog te weinig doe. Dus ik vind het heel goed, maar 180 graden gedraaid. En ja, die elleboog ook...
      natwork.be

      Comment


      • #4
        Re: Melissa op de grond

        Tja.. dat draaien is een kwestie van smaak. Zo vind ik het ook wat hebben.
        Wat ik wel heel mooi vind is de kleurcombinatie in de props. Alles past bijelkaar en is in herfstsfeer. Klasse dus.
        Het enige waar ik aan twijfel is de visagie. Ik vind dit niet echt mooi in dit plaatje (een beetje overdone), maar ook dat is smaak En de bandjes. Das een beetje rommelig. Maar voor de rest een heel mooi geschoten geheel.
        Last edited by MadMax; 9 september 2006, 23:29.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: Melissa op de grond

          Mooie foto maar de bovenkant van de achtergrond vind ik niet mooi.
          Onderaan heb je veel werk gehad, met bloemen en doekjes en van alles en nog wat, maar boven liggen t lijkt wel een paar zeilen.
          Ja en wat kleine details waar je volgende keer op kunt letten is idd de elleboog en de bandjes. (misschien bh uit, heeft toch geen effect als ze ligt :P)

          Comment

          Working...
          X