Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 8 oktober

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 8 oktober

    Dames en heren,

    Bij goed weer gaat de fotosessie door op zondag 1 oktober, we spreken ter plaatse af om 14 u. Is dus om gezondheidsredenen uitgesteld naar 8 oktober

    Lokatie Heidebergen 41 te 9830 Sint Martens Latem, niet naar het huisnummer zoeken want aan de straatkant staat een groot bord van de makelaar in wit en rood (de naam zal ik hier maar niet vermelden).

    Voor diegenen die met de wagen komen, zolang er plaats is mag je de voortuin oprijden of parkeren aan de voorkant van het domein aan de zijkant is er ook een weg maar die is privé(daar in elk geval niet parkeren aub).

    Indien er mensen zijn die met de trein komen in De Pinte (waar ik woon) is een station, als je er rond 13 u kunt zijn dan vraag ik eens lief aan mijn echtgenoot en/of een buur om jullie op te halen, dat moet dan mogelijk zijn voor een 5-tal mensen. Voor het terugkeer uur hangen jullie dan wel een beetje van ons af of van een andere deelnemer

    Ik stel voor dat iedereen die wenst te komen mij een privébericht stuurt via dit forum, dan vul ik hier dagelijks de lijst aan, de aanpassingen zullen altijd in de namiddag gebeuren of misschien nog 's avonds, dus aub als ge niet onmiddellijk uw naam ziet verschijnen een beetje geduld

    Na de ervaring van vorige keer dacht ik een 40 tal mensen te laten deelnemen

    Er meer vogels vliegen dan vorige keer, dus de mensen die vorige keer deelnamen kunnen dit nu opnieuw.

    Ter plaatse kan ik wel zorgen (beperkt) voor een drankje als jullie dat nodig vinden. Anders is er 2 straten verder nen toffe staminee opengehouden door een kunstschilder (als die niet op vakantie is ) waar we nog kunnen napraten.

    Ik moet er alle deelnemers op wijzen dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen en voor zijn materiaal, dat noch Steve noch ikzelf verantwoordelijk kunnen worden gesteld voor eventuele schade. Dit voor de goede orde. Dank U. Deze shoot is een privé-initiatief en wordt niet door Belgium Digital georganiseerd.

    In principe kan er geen probleem zijn betreffende de ophokplicht (had Steve mij begin dit jaar al verteld).

    Ik denk dat ik alles vermeld heb en nu maar hopen dat de weergoden ons gunstig gezind zijn.

    In geval het weer niet toelaat buiten te fotograferen zal nog een andere datum afgesproken worden

    Linda
    Last edited by Xarder; 29 september 2006, 14:49. Reden: SD uitgesteld naar 8 oktober

  • #2
    Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 1 oktober

    De deelnemers:
    De lijst blijft behouden voor zondag 8 oktober, enkel de mensen die niet kunnen moeten afmelden via privébericht, dan verwijder ik de naam van de lijst.

    Indien er mensen zijn die anderen willen meenemen zal ik dat hier eveneens melden maar neem dan rechtstreeks contact op met je gewenste chauffeur

    -Fox- (Pierre) - Oostende - men kan meerijden
    Hellcat (Sam)
    Canonex (Steven) - Boortmeerbeek - men kan meerijden
    Jepe (Rudy) - Aarschot - men kan meerijden
    Parakiet (Glenn)
    StevenVH
    Frank207be
    Tonto (Rimco) & broer (Ivo) - Nederland
    Tedere Tijger (Danny) - Oostende
    Nightowl
    Linda16093 & Roland
    Alain D - Aartselaar)
    the black horses (Jeroen)
    Martine & Roland
    Eefke
    Roland Cuypers
    Jan Adam (3)
    Stefken
    Dirtyharry
    Tboeve (Thierry) (2) - Rumst - men kan meerijden
    Stengil - Deurne - men kan meerijden
    fotodro
    Kariboe (onder voorbehoud)
    Snoopy8501 (Kurt) - Kortrijk - men kan meerijden
    Henri (2)
    StevenVH - Vorselaar - wordt door mij afgehaald aan het station in De Pinte
    Plette (2)
    Xarder
    Paepke
    beWIKI (Dirk) (2)
    romulus- Grimbergen - men kan meerijden
    hansV
    Totaal: 35 schieters - wegens de verandering van datum kunnen er zich dus opnieuw mensen inschrijven - nog 5 plaatsen vrij
    PS: net zoals vorige keer gaan we met mijn statieftas eens rond om Steve's (die van Bazel komt) onkosten te vergoeden
    Last edited by linda16093; 6 oktober 2006, 13:23. Reden: lijst aangepast 6/10 - hansV toegevoegd

    Comment


    • #3
      Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 1 oktober

      ik graag ook aub

      grtz
      Mijn werkjes

      Comment


      • #4
        Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 1 oktober

        Jammer van de datum, ik kan die dag niet.

        Toch veel succes toegewenst aan alle deelnemers.

        Sven

        Comment


        • #5
          Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 1 oktober

          Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
          Jammer van de datum, ik kan die dag niet.

          Toch veel succes toegewenst aan alle deelnemers.

          Sven
          dat is jammer

          Comment


          • #6
            Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 1 oktober

            Hoi Linda,

            Wil je mij onder voorbehoud op de lijst zetten? Ik moet nog even kijken of ik oppas kan vinden. Ik laat het je dan zo snel mogelijk definitief weten. Dank je

            Gr. X.

            Comment


            • #7
              Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 1 oktober

              Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
              Hoi Linda,

              Wil je mij onder voorbehoud op de lijst zetten? Ik moet nog even kijken of ik oppas kan vinden. Ik laat het je dan zo snel mogelijk definitief weten. Dank je

              Gr. X.
              ok zal ik doen

              Comment


              • #8
                Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 1 oktober

                Is er nog plaats? Zou heel graag willen komen ... graag een berichtje! Alvast erg bedankt!
                beWiki
                Nikon AF 801S & D70 & D300; AF S Nikkor 18-200 mm. 1:3.5-5.6 G ED DX; AF Nikkor 28-85 mm. 1:3.5-4.5; AF Nikkor 70-210 mm.1:4-5.6, Micro Nikkor 105 mm.1:2.8 D; R1C1; R1; SU-800; 2 x SB-R200; Manfrotto 190B + 141RC-kop enz. ...

                Comment


                • #9
                  Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 1 oktober

                  Oorspronkelijk geplaatst door beWiki Bekijk bericht
                  Is er nog plaats? Zou heel graag willen komen ... graag een berichtje! Alvast erg bedankt!
                  beWiki
                  je kan er nog bij

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 1 oktober

                    Linda,

                    Zet mij er maar definitief bij oppas is geregeld

                    Groetjes Marion

                    Comment


                    • #11
                      Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 1 oktober

                      Linda,
                      Hartelijk bedankt, zal er zeker zijn! Thx!!!
                      beWiki (Dirk)
                      P.s.: kan wederhelft meekomen (interesse in het onderwerp!)?
                      Nikon AF 801S & D70 & D300; AF S Nikkor 18-200 mm. 1:3.5-5.6 G ED DX; AF Nikkor 28-85 mm. 1:3.5-4.5; AF Nikkor 70-210 mm.1:4-5.6, Micro Nikkor 105 mm.1:2.8 D; R1C1; R1; SU-800; 2 x SB-R200; Manfrotto 190B + 141RC-kop enz. ...

                      Comment


                      • #12
                        Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 1 oktober

                        Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
                        Linda,

                        Zet mij er maar definitief bij oppas is geregeld

                        Groetjes Marion
                        et voilà, is gebeurd

                        Comment


                        • #13
                          Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 1 oktober

                          indien 't verplaatst wordt naar 08/10
                          komt er hier dan een bericht kort voor de shoot zelf ? bvb rond 12.00 of zo
                          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                          Comment


                          • #14
                            Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 1 oktober

                            Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                            indien 't verplaatst wordt naar 08/10
                            komt er hier dan een bericht kort voor de shoot zelf ? bvb rond 12.00 of zo
                            mss toch wat vroeger dan 2 uur op voorhand..
                            foto als spiegel of als venster?

                            Comment


                            • #15
                              Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 1 oktober

                              Ik volg de weerberichten op de voet vanaf donderdag, bij 80% kans op neerslag bel ik met Steve en zal er ten laatste zaterdag een bericht verschijnen.
                              Bij wisselvallig weer is het nog vervelender, dan ga ik de buienradar volgen denk ik maar in geval 1 oktober moet geannuleerd worden zal dat in elk geval voor 10 uur meegedeeld worden op het forum, Steve kan toch moeilijk alle vogels inladen om dan niet te vertrekken, ik zal dus geen privéberichten sturen.
                              Diegene die om de één of andere reden niet op het forum kunnen die zondagmorgen mogen me een bericht sturen dan deel ik mijn telefoonnummer mee.
                              De vorige keer waren de weergoden zéér goed gezind, dus duimen zou ik zeggen
                              groeten linda16093

                              Comment

                              Working...
                              X