Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zelfportret

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zelfportret

    Ik wilde ook eens een zelfportret maken. Met dank aan deze Spaanse toeriste in Amsterdam...


  • #2
    Re: Zelfportret

    is dit nu een portret van uzelf of van een touriste? in het eerste geval is het wel een zelfportret en in het tweede gevan natuurlijk niet.
    het is wel een mooi portret.
    depaulus
    Canon EOS 1DS 3,Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM, canon 24-70 1:2.8 L USM, canon macro ef 180mm 1:3.5 L usm, canon ef 16-35 2.8L usm.

    Comment


    • #3
      Re: Zelfportret

      Oorspronkelijk geplaatst door depaulus Bekijk bericht
      is dit nu een portret van uzelf of van een touriste? in het eerste geval is het wel een zelfportret en in het tweede gevan natuurlijk niet.
      het is wel een mooi portret.
      Die rechter figuur met spijkerbroek: that's me.

      Comment


      • #4
        Re: Zelfportret

        ik zal in het vervolg veel beter moeten kijken. knap gemaakt.
        depaulus
        Canon EOS 1DS 3,Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM, canon 24-70 1:2.8 L USM, canon macro ef 180mm 1:3.5 L usm, canon ef 16-35 2.8L usm.

        Comment


        • #5
          Re: Zelfportret

          ze was niet te blij met je (zelf)portret , lijkt of ze bijna grrrrr gaat zeggen
          Groetjes Christianne
          Christianne's fotoweb
          BD0243nl

          Comment


          • #6
            Re: Zelfportret

            leuk, zeker met de toevoeging, weet alleen niet wat is het Spaans wat mot je is.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Zelfportret

              Oorspronkelijk geplaatst door Christianne Bekijk bericht
              ze was niet te blij met je (zelf)portret , lijkt of ze bijna grrrrr gaat zeggen
              Op het moment van afdrukken hebben de hersenen nog geen tijd gehad om signalen naar haar gezichtsspieren te versturen. Met andere woorden, ook al kijken mensen bij mij recht in de lens, op dat moment beseffen ze nog niet dat ze gefotografeerd worden. In dit geval draaide zij zich net naar mij om. Dat ze niet zo blij leek dat ben ik met je eens. maar dat was ze 8 seconden eerder ook al niet:


              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              weet alleen niet wat is het Spaans wat mot je is.
              grt,bouk.
              ¿Qué quieres? (letterlijk: Wat wil je?)



              Dank voor alle reacties!

              Comment

              Working...
              X