Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sarah en haar tattoo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sarah en haar tattoo

    Sarah had nog geen foto van haar tattoo, dus bij deze heb ik dat 'probleem' verholpen Ik vond in eerste instantie deze versie te krap. Heb dan een horizontale versie gemaakt met meer zwart aan de rechterkant, maar toen begon ik terug te twijfelen en ben ik dan maar bij de originele versie gebleven (deze hier dus).



  • #2
    Re: Sarah en haar tattoo

    Er zit weinig spanning in het contrast, compositie, ....

    Ook vind ik het haar slordig in een staart gestopt.... Deze foto smeekt dan wel om goed gelegd haar. Had hier zelfs geopteerd voor los haar net naast de tattoo....

    Misschien ook niet helemaal laten wegkijken, maar net nog een glimp laten vallen van haar gezicht.... Zonder teveel prijs te geven....

    It's just a thought.... Maar zoals hij nu is, is hij voor mij niet gelukt....

    Comment


    • #3
      Re: Sarah en haar tattoo

      wel leuk zo, maar als het om de tattoo gaat?????
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Sarah en haar tattoo

        Ik zou beginnen met de bovenszijde korter te maken en de onderzijde langer. Dan weten we in ieder geval hoe lang haar haar is. En inderdaad mag het haar wel mooier vallen, d.m.v. een borstel of kam is dit al op te lossen. Jammer!
        Kleur en pose vindt ik niet eens verkeerd, maar er zit wel meer in, want ik denk dat het model dit ook wel kan.
        Try again!

        'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

        Comment


        • #5
          Re: Sarah en haar tattoo

          Bedankt voor de tips! Bij een volgende gelegenheid zal ik daar zeker rekening mee houden, ze komt nog terug want onze tijd was nu wat beperkt. Maar het haar loshangen hebben we geprobeerd, dat oogde niet zo mooi, een beetje slordig...

          Comment

          Working...
          X