Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jessy *1*

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jessy *1*







    Model: Jessy
    Visagie: Juan-Carlos Salazar
    Fotograaf: ikke
    Last edited by Frederic De Smet; 3 september 2006, 09:56.

  • #2
    Re: Jessy *1*

    Ik probeer één woord te formuleren, bij dergelijke kwaliteit zijn woorden overbodig, ik koos voor : Subliem !

    MVG, jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Jessy *1*

      de dikte van de laag make up is wel niet om aan te zien.

      Comment


      • #4
        Re: Jessy *1*

        Oorspronkelijk geplaatst door kimi Bekijk bericht
        de dikte van de laag make up is wel niet om aan te zien.
        Het is dan ook geen straat portret, of een portret van m'n tante hoe ze er uitziet als ze over de haag m'n tuin binnenkijkt, maar een shoot waarin visagie één van de hoofdrollen speelt. Als je weet dat JC aan de visagie en haartooi ongeveer een uur bezig was, en dat zowel z'n resultaat als het zien hoe hij met z'n make-up omspringt een lust is voor het oog, dan speelt voor mij de dikte van de laag totaal geen rol. Wat telt is de afwerking, en die is volgens mij om 'U' tegen te zeggen...

        @Jeff: Je doet me zowaar blozen!

        Mvg,

        Comment


        • #5
          Re: Jessy *1*

          Mooie verjaardagsfoto's Frederic
          en lang zal hij fotograferen in de gloria...
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment


          • #6
            Re: Jessy *1*

            Geen woorden voor, zo mooi. Model, makeup en licht
            Gegroet Auke
            Nikon en wat toebehoren

            http://smg.photobucket.com/albums/v611/elsadeb/

            Comment


            • #7
              Re: Jessy *1*

              zalige foto's.mooie belichting zeg!
              website: www.stijnboelens.com

              Comment


              • #8
                Re: Jessy *1*

                de eerste is knap

                al heb ik wel een vraagje over die 'veeg' tss neus en oog
                door bewerking ?


                goe model die Jessy, ook 1 keer voor de lens gehad
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #9
                  Re: Jessy *1*

                  Frederic, je blijft me elke keer verbazen. Niet alleen vind ik je foto's technisch gezien top, je slaagt er ook in om steeds opnieuw boeiende modellen te presenteren.
                  Ik zie hier zo vaak technisch geslaagde foto's van krampachtig proberende modellen, jouw dames stralen steeds klasse en levenservaring uit.
                  En dit gecombineerd met je belichtingskeuze en zachte kleurenpaletten = top.
                  Bravo, en laat ze maar komen
                  Meer foto's op mijn website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Jessy *1*

                    Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
                    Frederic, je blijft me elke keer verbazen. Niet alleen vind ik je foto's technisch gezien top, je slaagt er ook in om steeds opnieuw boeiende modellen te presenteren.
                    Ik zie hier zo vaak technisch geslaagde foto's van krampachtig proberende modellen, jouw dames stralen steeds klasse en levenservaring uit.
                    En dit gecombineerd met je belichtingskeuze en zachte kleurenpaletten = top.
                    Bravo, en laat ze maar komen


                    Jawadde, zo'n compliment van één van m'n idolen

                    @Dirtyharry71: die 'veeg' maakt deel uit van de make-up Daar is niks aan bewerkt, want die vond ik sowieso al super!

                    Mvg,

                    Comment


                    • #11
                      Re: Jessy *1*

                      Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                      @Dirtyharry71: die 'veeg' maakt deel uit van de make-up Daar is niks aan bewerkt, want die vond ik sowieso al super!
                      Toch heb ik de indruk dat de huid op sommige plaatsen bewerkt is, veel te smooth, en op andere plaatsen zie je elke porie. Overigens vind ik de foto's op zich schitterend hoor, maar ik stoor me toch aan de huid. Misschien is het idd niet bewerkt, maar dan versta ik niet waar die gladde plekken van komen.
                      Instagram | The RX1 Files

                      Comment


                      • #12
                        Re: Jessy *1*

                        Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                        de eerste is knap

                        al heb ik wel een vraagje over die 'veeg' tss neus en oog
                        door bewerking ?


                        goe model die Jessy, ook 1 keer voor de lens gehad

                        het viel mij ook op maar als je naar drie kijkt dan zie je dat zelfde plekje ook zitten.

                        Ik vind ze stuk voor stuk mooi. Alleen lijkt het net alsof het gezicht van heel dichtbij niet echt is maar ik vind dat dat ook meehelpt aan het intressante van deze foto!

                        Prachtig gedaan mijn complimenten

                        Mvg

                        Djai
                        http://www.djai.nl
                        Konica Minolta Dynax 5D
                        KM 35-70mm lens
                        Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief :( )

                        Comment

                        Working...
                        X