Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natacha

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Natacha

    ISM Bromista en Natacha
    Last edited by MadMax; 31 augustus 2006, 11:17.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: Natacha

    Zeer knap maar iets stoort me een beetje:
    linksonder is waarschijnlijk de schouder en die loopt te fel over in de bovenlip.
    Croppen tot pal onder de neus lijkt mij geen verbetering.
    Heb je toevallig geen opname waarbij de lippen, ofwel volledig, ofwel helemaal niet, te zien zijn?
    Die schalkse blik en de ondersteuning van de diagonale hoedrand is super.

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #3
      Re: Natacha

      Man man man, dit is knap ... en ik zal proberen op te sommen waarom ik dat vind.

      - licht zit goed (mooi cirkeltje in het oog trouwens), komt er ook nog licht van rechts op de hoed?
      - pikzwarte achtergrond (houdt onze ogen op de voorgrond)
      - vlijmscherp en een perfecte DOF
      - kleurtinten van de hoed vormen een mooie harmonie met de huid van het model
      - de schouder (denk ik toch) voegt iets toe aan het beeld, ondanks het feit dat de mond hierachter verstopt zit ... dit schept immers een sfeer van verlegenheid (of zoiets), en dat is het algemene gevoel dat ik bij dit beeld toch krijg.
      David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

      Comment


      • #4
        Re: Natacha

        mooie hoor, vooral om dat er wat te raden over blijft, wat de lippen betreft.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Natacha

          Dit is inderdaad weer een zéér knappe foto madmax. k vind em echt prachtig en begin stilaan fan te worden van je werk.
          DG heeft het wat mij betreft allemaal reeds gezegd. Ik ben misschien nog net iets te veel leek om de foto technisch te beoordelen maar een feit is dat ik naar deze foto kan blijven kijken. De kleuren van de hoed en de ogen van het model bijvoorbeeld... sja ... schitterend dus!
          Canon 30d + 28-135mm IS USM

          Comment


          • #6
            Re: Natacha

            Hoedje af voor deze schitterende plaat

            Comment


            • #7
              Re: Natacha

              vind dit een prachtige foto maar verkies toch een beetje meer lippen en een beetje minder schouder linksonder ... dan was hij een echte topper geweest
              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

              Comment


              • #8
                Re: Natacha

                prachtige foto,amai!

                alleen zou ik graag wat meer lippen gezien hebben,maar das smaak.
                website: www.stijnboelens.com

                Comment


                • #9
                  Re: Natacha

                  prachtige foto, en dito bewerking.
                  Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

                  Comment


                  • #10
                    Re: Natacha

                    Ja je hebt hier al zoveel mooie foto's geplaatst en dat is er weer een van mvg duindistel

                    Comment


                    • #11
                      Re: Natacha

                      THnx allemaal

                      De keuze van wel of geen lippen maakte ik op het moment van de shoot.
                      Zelf koos ik voor geen lippen omdat dit een zekere mate van verlegenheid tot stand brengt. En ten tweede vult de schouder het doorkijkgaatje naar de hoed toe, mooi aan. Het is net alsof ze zich verstopt.

                      Maar ik kan ook de mening van Henri en anderen waarderen die wel meer mond willen zien De volgende keer zal ik er aan denken om een serie te maken van geen tot wel mond. Dan heb ik keuze

                      @dg:thnx en ja, ik had een softbox rechts en een plu links. Onder het model hadden we een reflectiescherm om de schaduwen onder de hoed te verzachten.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Natacha

                        Een moeilijk shot, ook voor de bezoekers... maar toch prachtig hoor!
                        Instagram | The RX1 Files

                        Comment


                        • #13
                          Re: Natacha

                          al het positieve is reeds aangehaald en ik sluit me er ook bij aan
                          het enige wat ik persoonlijk minder vind ik is dat er naar mijn gevoel iets teveel photoshopbur zit onder het oog en op het jukbeen. misschien graag iets meer huidstructuur gezien. ik hou van natacha naturel maar dat weet ze denk ik :-)
                          maar dit is dan ook het enige wat me opviel, voor de rest mooi portret.
                          estamos llegando
                          http://users.telenet.be/studiocamosci

                          Comment


                          • #14
                            Re: Natacha

                            Draagt ze lenzen lol
                            Vind het weer een geslaagde pic MadMax.Doe zo verder....

                            Grtz
                            <<Sallyp>>
                            Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

                            www.sallyphotographics.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Natacha

                              Natacha goed kennend (evidentie zelf ),vind ik je uitsnede van het gelaat hier
                              echt perfect,hier heb je alles van haar op enkele vierkante cm vastgelegt!

                              Nice work!

                              Grtz, Daniel

                              Comment

                              Working...
                              X