Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

maureen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • maureen

    Hey everybody...

    Dit is dus mijn eerste post... Graag jullie commentaar want ik moet nog veel leren

    GOOOOO





    Last edited by maitre Lolo; 31 augustus 2006, 19:59. Reden: Originele foto's
    C'est moi le maître de la forêt noire
    Canon 350D - Sigma 18-50/f2.8 EX DC - Sigma 70-200/f2.8 EX HSM - Canon Speedlight 580 EX II

  • #2
    Re: maureen

    vind ze een beetje lichtjes, de eerste komt er voor mij het beste uit.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: maureen

      Zeer mooie reeks, maar ze zijn inderdaad wat aan de lichte kant.

      En foto 1 vind ik het beste
      Nikon materiaal

      Comment


      • #4
        Re: maureen

        Mooie binnenkomer dan
        1 en 3 voor mij qua foto.
        En mijn tips zijn. Iets meer contrast dan wordt het truitje ook mooi zwart trouwens.

        Foto1 zou ik anders kaderen. Ze kijkt nu erg de foto ''uit'. Ik zou de crop daar vierkant maken.

        Foto2 is niet scherp en ook niet een echt leuke pose vind ik.

        Foto3 vind ik de leukste van de set, maar daar 'stoort' de witte post van raam/deur en het klepje op de muur. Kies een iets neutralere achtergrond of trek haar iets naar voren zodat alles erachter goed wazig wordt.

        Als laatste de kleding. Ik weet niet hoeveel lagen ze aan heeft, maar én de bandjes van een blouse? én de bandjes van een bikini én een rommelige ketting lijkt me iets te veel. Keep it simple.

        Maar voor de rest wil ik nog veel meer mooie plaatjes van dit spontane model zien

        Logotje vind ik ook niet mooi, kun je beter buiten de foto houden. (mijn persoonlijke mening hoor
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: maureen

          ik zou bij je fotolink dit nog bijzetten... (zonder quotes)
          1e foto "&quality=92"
          1e foto "&quality=97"
          1e foto "&quality=92"

          Want je foto's zijn te klein (in size) en hebben serieus last van artefacten...
          met deze waarden kan je foefelen bij fotopic... wel oppassen, want soms kan je makkelijk boven de 200kb zitten...
          -=- Light is the key...

          Comment


          • #6
            Re: maureen

            hey folks,

            thx voor al de info...

            Ik heb ze ook nog een beetje bewerkt in ps maar echt veel ken ik er niet van. mss beter om ze origineel eens te posten... wat denken jullie?

            lesse, ik ga nekeer zien want ik heb me maar pas vandaag ingeschreven
            C'est moi le maître de la forêt noire
            Canon 350D - Sigma 18-50/f2.8 EX DC - Sigma 70-200/f2.8 EX HSM - Canon Speedlight 580 EX II

            Comment


            • #7
              Re: maureen

              hey, ik heb nu de originele foto's derop gezet... no ps, no crop, no ****... alleen resize en jpg...

              wat kan ik aan deze dan verbeteren?
              C'est moi le maître de la forêt noire
              Canon 350D - Sigma 18-50/f2.8 EX DC - Sigma 70-200/f2.8 EX HSM - Canon Speedlight 580 EX II

              Comment


              • #8
                Re: maureen

                Oorspronkelijk geplaatst door maitre Lolo Bekijk bericht
                wat kan ik aan deze dan verbeteren?
                Het model ziet er zeer fotogeniek uit (knap, spontaan, naturelle, mooie kijkers, prachtig rood krullend haar).
                Dit zijn spontane fotos en de locatie was niet al te best. (Bij uw volgende fotos beter kijken naar de achtergrond.)

                Zoals eerder gezegd de lintjes en strikjes en kettinkjes storen. Maar ja dan wil ze al eens op de foto en dan moet ge snel zijn hé
                Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

                Comment

                Working...
                X