Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eva

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eva

    deze kleine meid stond maar al te graag op de foto
    een kleine selectie uit een minishoot:





    en eentje in duotoon
    Zen

  • #2
    Re: Eva

    hmm.. meer dan 200x bekeken en geen commentaar.. zijn ze dan zo slecht? als dat zo is, zeg dan gerust wat je er mis aan vindt, zodat ik (en anderen) eruit kunnen leren.
    Zen

    Comment


    • #3
      Re: Eva

      ik vind de derde de mooiste,de andere 2 zeggen me niet zoveel.
      website: www.stijnboelens.com

      Comment


      • #4
        Re: Eva

        Nr 2 is best maar toch wat gemis aan scherpte
        Flickr PBase
        Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

        Comment


        • #5
          Re: Eva

          De derde vind ik het knapste, de eerste vind ik niet goed.

          greetz,
          Nonkeltjen
          Mijn foto's op : http://nonkelmil.zenfolio.com/

          Comment


          • #6
            Re: Eva

            Oorspronkelijk geplaatst door nonkelmil
            De derde vind ik het knapste, de eerste vind ik niet goed.
            Kun je aub ook zeggen waarom? is het de compo? kleuren? de uitdrukking?
            merci alvast voor de commentaren!
            Zen

            Comment


            • #7
              Re: Eva

              Op de eerste heeft ze een te geforceerde uitdrukking en zijn de kleuren minder indrukwekkend (wat te flets). Bij de tweede vind ik dat ze best wel grappig loopt en straalt ze wel wat uit, maar de achtergrond (omgeving) trekt de foto dan weer helemaal naar beneden.
              De laatste is dan inderdaad de beste, je hebt een mooi compositie en ze staat er al een stuk natuurlijker op (vind ik persoonlijk) waardoor het beeld veel interessanter wordt. Ook de scherpheid rond de ogen brengt zorgt voor meer karakter.

              Hopelijk ben je wat met mij commentaar. Je hebt gelijk, het is gemakkelijk te zeggen dat een foto slecht is zonder te zeggen waarom.
              Veel succes verder!
              Fujifilm S2 pro | www.ZoOb-style.be

              Comment


              • #8
                Re: Eva

                Oorspronkelijk geplaatst door zoob Bekijk bericht
                Op de eerste heeft ze een te geforceerde uitdrukking en zijn de kleuren minder indrukwekkend (wat te flets). Bij de tweede vind ik dat ze best wel grappig loopt en straalt ze wel wat uit, maar de achtergrond (omgeving) trekt de foto dan weer helemaal naar beneden.
                De laatste is dan inderdaad de beste, je hebt een mooi compositie en ze staat er al een stuk natuurlijker op (vind ik persoonlijk) waardoor het beeld veel interessanter wordt. Ook de scherpheid rond de ogen brengt zorgt voor meer karakter.

                Hopelijk ben je wat met mij commentaar. Je hebt gelijk, het is gemakkelijk te zeggen dat een foto slecht is zonder te zeggen waarom.
                Veel succes verder!
                Inderdaad zoob, hier heb ik wat aan, bedankt!
                de kleuren zijn op de 1e en 2e wat minder gesatureerd, vond ik wel passen.. bij de 2de is het de muur links waarschijnlijk die het evenwicht verstoort? dju toch.
                Zen

                Comment


                • #9
                  Re: Eva

                  ga voor de laatste opname.
                  off topic: voor een meer gericht comment, zou ik naar fotodiscussie gaan, dit is showcase.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment

                  Working...
                  X