Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Clochard

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Clochard

    Niet geposeerd was in Luik.
    Toen hij zag dat ik fotografeerde was hij boos.

    Deze foto voldoet niet aan de forumrichtlijnen en werd verwijderd.
    Pas de foto aan naar maximaal 900x900 pixels en 204800 bytes.
    Gebruik de EDIT-knop om deze tekst te verwijderen en de aangepaste foto zichtbaar te maken.
    Moderator Hesy
    Last edited by Hesy; 26 augustus 2006, 21:59.
    D 700

  • #2
    Re: Clochard

    Oorspronkelijk geplaatst door don pablo
    Toen hij zag dat ik fotografeerde was hij boos.
    Maar dat neemt niet weg dat je nu doodleuk zijn foto hier publiek maakt en hem bovendien clochard noemt ?!
    Ik wil best geloven dat je graag foto's maakt van mensen op straat. Maar dat is een hobby die je niet kan delen op een publiek forum. Het respect voor privacy is mijns inziens belangrijker dan jouw drang om schouderklopjes te krijgen voor het nemen van zulke foto.
    Ik heb deze mening vroeger al eens geuit en heb toen weinig bijval gekregen. Waarschijnlijk zal dat nu hetzelfde zijn, maar deze post vind ik ronduit schandalig en dus moest ik het opnieuw effe kwijt.

    Comment


    • #3
      Re: Clochard

      Oorspronkelijk geplaatst door unick
      Maar dat neemt niet weg dat je nu doodleuk zijn foto hier publiek maakt en hem bovendien clochard noemt ?!
      Ik wil best geloven dat je graag foto's maakt van mensen op straat. Maar dat is een hobby die je niet kan delen op een publiek forum. Het respect voor privacy is mijns inziens belangrijker dan jouw drang om schouderklopjes te krijgen voor het nemen van zulke foto.
      Ik heb deze mening vroeger al eens geuit en heb toen weinig bijval gekregen. Waarschijnlijk zal dat nu hetzelfde zijn, maar deze post vind ik ronduit schandalig en dus moest ik het opnieuw effe kwijt.
      Hoewel de foto op het moment niet zichtbaar is kan ik me wel vinden in jouw mening.

      Comment


      • #4
        Re: Clochard

        Strikt gezien moeten afgebeelde personen akkoord zijn om hun foto te mogen publiceren,,,,dit is in u geval duidelijk NIET zo....
        Jammer....
        "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

        Comment


        • #5
          Re: Clochard

          spijtig ik had de foto graag gezien, gezien de reacties ben ik best wel nieuwsgierig
          Groeten Sensor

          Comment


          • #6
            Re: Clochard

            Jullie hebben gelijk, daarom zal ik de foto niet tonen.
            D 700

            Comment


            • #7
              Re: Clochard

              Oorspronkelijk geplaatst door don pablo
              Jullie hebben gelijk, daarom zal ik de foto niet tonen.
              Als de foto niet meer getoond wordt, gaat dit onderwerp op slot.

              hesy.be
              BD0319BE

              Comment

              Working...
              X