Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oostakker aan zee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oostakker aan zee

    Wel, het heeft geregend vorige nacht. En geen klein beetje!
    Oostakker heeft ook een goeie vlaag gehad en stond goed onder water op sommige plaatsen.
    De burgemeester, enkele schepen en de premier kwamen de schade op meten.
    Je kan alvast hier een pak foto's bekijken van de situatie. Een paar foto's zijn al verschenen in AVS Zomer Nieuws, op Standaard Online en op de VRT Nieuws site . Wat voor andere mensen een niet zo leuke dag was vond ik het best leuk
    En het was eens de perfecte plaats om die nieuwe aanwinst (Sigma 70-200 f2.8 & TC 1.4x) uit te testen.





    SHARPimages.be

  • #2
    Re: Oostakker aan zee

    De eerste vind ik de beste foto, knap werk

    Die met de premier had beter geweest als je wat meer ruimte had gelaten aan de rechterkant zodat je ziet waarnaar hij kijkt (de meeste linkse persoon dan wel laten wegvallen, weet niet of dat ook een BV is )

    Comment


    • #3
      Re: Oostakker aan zee

      de meeste linkse persoon dan wel laten wegvallen, weet niet of dat ook een BV is
      Dat is Geert Versnick,ne senator of zo van de vld,
      ex van Lynn Wesenbeeck
      Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

      Comment


      • #4
        Re: Oostakker aan zee

        Nr.2 : sterke foto .
        It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

        Comment


        • #5
          Re: Oostakker aan zee

          eerste een mooie opname, toch moeilijk goed te krijgen met zo,n colbert.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Oostakker aan zee

            Ben al niet zo'n BV-liefhebber ... daarom hou ik zo van die tweede foto
            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

            Comment


            • #7
              Re: Oostakker aan zee

              hadden de excelenties ook hun botten aangetrokken om nog eens tot bij het "gewone" volk te komen? Tzijn weer verkiezingen binnenkort zeker? Neen aan dit soort misplaatst ramptoerisme heb ik geen boodschap! Ze zouden er beter iets aan doen aan al die ellende en de oorzaken (oa afwatering, spaarbekkens,ed) aanpakken.

              Sorry dat ik me effe liet gaan, tmoest er uit!

              Moet wel zeggen dat die eerste van onze gouverneur bijzonder goed gelukt is!
              Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

              Comment


              • #8
                Re: Oostakker aan zee

                Oorspronkelijk geplaatst door janvangent
                hadden de excelenties ook hun botten aangetrokken om nog eens tot bij het "gewone" volk te komen? Tzijn weer verkiezingen binnenkort zeker? Neen aan dit soort misplaatst ramptoerisme heb ik geen boodschap! Ze zouden er beter iets aan doen aan al die ellende en de oorzaken (oa afwatering, spaarbekkens,ed) aanpakken.

                Sorry dat ik me effe liet gaan, tmoest er uit!

                Moet wel zeggen dat die eerste van onze gouverneur bijzonder goed gelukt is!
                Je hebt 100% gelijk, ik denk er ook zo over. Kvond het wel eens leuk "pers" te spelen


                Bedankt voor de reacties alvast!
                SHARPimages.be

                Comment

                Working...
                X