Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Venstervulling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Venstervulling

    Stefan:




    Op een gave huid kun je niet scherpstellen
    Simpele albumpjes

  • #2
    Re: Venstervulling

    mijn voorkeur gaat naar nr 1. Dit als reden dat bij 2 hij een beetje TE boos kijkt ... Nee hoor kleur vind ik gewoon beter hier..
    Gr djai
    http://www.djai.nl
    Konica Minolta Dynax 5D
    KM 35-70mm lens
    Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief :( )

    Comment


    • #3
      Re: Venstervulling

      Denk dat Z/W beter kan uitkomen... misschien gewoon een andere bewerking nodig?

      Heb iets geprobeerd op foto 1, heb de 2 niet natuurlijk... Wa levels op de kleurfoto, Kodak Tri-X simulatie, kleurfiltertje (zalmroos) en een beetje korrel.

      *Verwijderd*
      Last edited by TonioRoffo; 23 augustus 2006, 16:12.

      Comment


      • #4
        Re: Venstervulling

        Denk dat Z/W beter kan uitkomen... misschien gewoon een andere bewerking nodig?
        Ook mijn mening,daarom is de kleurversie ook voor mij hier de beste.
        Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

        Comment


        • #5
          Re: Venstervulling

          Oorspronkelijk geplaatst door TonioRoffo
          Denk dat Z/W beter kan uitkomen... misschien gewoon een andere bewerking nodig?

          Heb iets geprobeerd op foto 1, heb de 2 niet natuurlijk... Wa levels op de kleurfoto, Kodak Tri-X simulatie, kleurfiltertje (zalmroos) en een beetje korrel.
          Bedankt dat je de moeite hebt gedaan om mijn foto te bewerken. Uiteraard had ik zelf ook een ZW-versie gemaakt, vond bij de eerste de kleuren versie net iets meer hebben. Dat mijn ZW-versies wat donkerder zijn is een bewuste keuze geweest.
          Het ongevraagd bewerken en ook nog posten van foto's op zich vind ik, hoe goed ook bedoeld. een verwerpelijke zaak. Maar ik beschouw het als het risico dat je loopt als je iets op het net plaatst.
          Ik krijg altijd de neiging te zeggen: koop zelf een camera, regel zelf een model en locatie.
          Op een gave huid kun je niet scherpstellen
          Simpele albumpjes

          Comment


          • #6
            Re: Venstervulling

            Dat respecteer ik Porochelt - bij deze zal ik eerst de vraag stellen op het forum alvorens een aanpassing te posten.

            Ik heb de ZW versie dan ook verwijderd.

            Comment

            Working...
            X