Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

blauw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • blauw

    Gebruik van daglicht en theaterlicht (kleur 152)
    Benieuwd wat jullie er van vinden.
    2e foto is zomaar een geintje





    grt frank

  • #2
    Re: blauw

    2 is wel leuk bedacht alleen vind ik het model te onzeker over komen om het idee goed te laten slagen. Als je per foto bekijkt dan staat ze een beetje bij van "Sta ik zo goed" dus heel onzeker! Ik vind het wel een super idee

    Gr djai
    http://www.djai.nl
    Konica Minolta Dynax 5D
    KM 35-70mm lens
    Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief :( )

    Comment


    • #3
      Re: blauw

      Oorspronkelijk geplaatst door djaitje
      2 is wel leuk bedacht alleen vind ik het model te onzeker over komen om het idee goed te laten slagen. Als je per foto bekijkt dan staat ze een beetje bij van "Sta ik zo goed" dus heel onzeker! Ik vind het wel een super idee

      Gr djai
      hallo djai

      Het was voor haar de eerste keer , idd onzeker maar ik doe het ook nog niet zo lang dus voor mijn is het ook nog even wennen .
      Maar goed\knap dat je het ziet .

      We gaan binnenkort meer plaatjes schieten dus zeker om hier rekening mee te houden.
      Hier leren we weer van !

      grt frank

      Comment


      • #4
        Re: blauw

        Oorspronkelijk geplaatst door frankyboy
        hallo djai

        Het was voor haar de eerste keer , idd onzeker maar ik doe het ook nog niet zo lang dus voor mijn is het ook nog even wennen .
        Maar goed\knap dat je het ziet .

        We gaan binnenkort meer plaatjes schieten dus zeker om hier rekening mee te houden.
        Hier leren we weer van !

        grt frank
        Is altijd leuk. Ik begin ook net dus daarom weet ik dat het onzeker is! omdat ik dat ook heb. Zelf ben ik ook onzeker! 10 september ga ik naar Kijkduin in Nederland omdat ik daar een portretcursus heb met ECHTE modellen. barbeque alles erbij! dus ga een hoop leren. En dan leer je ook hoe je moet omgaan etc met modellen hoe je goed kan schieten. Licht opstellingen etc. Dus ik ben zeeeeeer benieuwd. Volgens mij zou je het ook kunnen verkomen als je haar minder de camera in laat kijken dus kijk er net langs of laat haar in haar eigen wereldje zitten. Zo krijg je ook ongedwongen foto's etc.
        Bij 1 probeer de roodtinten wat te verminderen. Zo krijg je een iets natuurlijker beeld....

        Nou Verder kan ik je niet helpen want weet zelf ook vrij weinig ervan

        Maar ga zeker door ik wacht je volgende shoot af

        Gr djai
        http://www.djai.nl
        Konica Minolta Dynax 5D
        KM 35-70mm lens
        Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief :( )

        Comment


        • #5
          Re: blauw

          Oorspronkelijk geplaatst door djaitje
          Is altijd leuk. Ik begin ook net dus daarom weet ik dat het onzeker is! omdat ik dat ook heb. Zelf ben ik ook onzeker! 10 september ga ik naar Kijkduin in Nederland omdat ik daar een portretcursus heb met ECHTE modellen. barbeque alles erbij! dus ga een hoop leren. En dan leer je ook hoe je moet omgaan etc met modellen hoe je goed kan schieten. Licht opstellingen etc. Dus ik ben zeeeeeer benieuwd. Volgens mij zou je het ook kunnen verkomen als je haar minder de camera in laat kijken dus kijk er net langs of laat haar in haar eigen wereldje zitten. Zo krijg je ook ongedwongen foto's etc.
          Bij 1 probeer de roodtinten wat te verminderen. Zo krijg je een iets natuurlijker beeld....

          Nou Verder kan ik je niet helpen want weet zelf ook vrij weinig ervan

          Maar ga zeker door ik wacht je volgende shoot af

          Gr djai

          hallo djai

          maar hoe,wat,wie,waar in Kijkduin.
          lijkt me intersant en leerzaam zòn cursus .(die barbeque geloof ik wel).
          kun je me er iets meer over vertellen (p.b.misschien).

          grt frank

          Comment


          • #6
            Re: blauw

            2de is tof qua concept :-)
            een variatie zou misschien kunnen zijn dat het model ook in de meest linkse pose ook helemaal zichtbaar zou zijn.
            maar leuk gevonden.
            Canon EOS 350D - Canon EF 28-135 F3.5-5.6 IS - Canon EF 75-300 F4.0-5.6 IS

            Comment

            Working...
            X