Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoshoot Ellen/Carola

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoshoot Ellen/Carola

    Niet zo heel lang geleden heb ik twee DE150 studioflitser van FE gekocht. Aangezien het werken met flitsers nogal wat oefening vergt heb ik m'n Ellen (mijn vrouw) weer eens zo gek gekregen om voor mij model te staan. Visagie is dan ook gewoon zelf gedaan. Als achtergrond heb ik een IKEA rolgordijn gebruikt. Op de flitser heb ik wat gekleurd crepepapier geplakt voor de nodige kleureffecten op de achtergrond.

    Opstelling: Rechtsvoor softbox, links een reflectiescherm (piepschuim en allu-folie). De tweede flitser belichtte de achtergrond.

    Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden. Op mijn website vind je nog meer foto's van deze reportage.

    Nr1.


    Nr2.


    Nr3.
    Last edited by Fotobos; 15 augustus 2006, 08:55.
    www.Fotobos.nl

  • #2
    Re: Fotoshoot Ellen/Carola

    Morgen de rest
    Last edited by Fotobos; 15 augustus 2006, 08:56. Reden: Morgen de rest
    www.Fotobos.nl

    Comment


    • #3
      Re: Fotoshoot Ellen/Carola

      OK...

      Eerst Ellen

      1) leuke crop...maar kleur spreekt me niet echt aan (ben niet zo voor roze mensjes )
      2) mooi
      3) mooi alleen rechtosonder lelijk storende witte vlek
      4) idem...maar dan grijze vlek

      Carola:

      5) mooi had alleen iets scherper gemogen voor mij
      6) iets teveel schaduw naar mijn zin... en beetje te geel... verder mooie pose
      7) leuk beeld
      some toys 4 big boys
      http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

      Comment


      • #4
        Re: Fotoshoot Ellen/Carola

        Mooie shoots

        Maar lees de forumvoorschriften eens

        Maximum 3 foto's per post, je post er even 7.
        Nu dit is mijn job niet hoor, maar dan weet je wel dat er een paar gaan verwijderd worden

        je kan ze beter voor zijn en zelf een keuze maken.

        Comment


        • #5
          Re: Fotoshoot Ellen/Carola

          ja maak even snel een keuze welke ja laat staan, anders komt straks het comment zo raar over.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Fotoshoot Ellen/Carola

            foto 1.2.3.4 mooie foto's, de andere vindt ik nog ies beter en uw site is ook mooi

            Comment


            • #7
              Re: Fotoshoot Ellen/Carola

              Sorry dat ik teveel foto heb geplaatst. Ik heb ze gelijk even weggehaald. Morgen zal ik de andere wel posten. Tevens heb ik ze nu wat groter geplaatst, ze vielen wel erg klein uit. Zo zijn ze beter te beoordelen. Ook de grijze vlekken weggepoetst zoals iemand al terecht aangaf. Kijk, dit bewijst wel weer het nut van een forum. Van elkaar kun je veel leren...!!
              www.Fotobos.nl

              Comment

              Working...
              X