Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Army Girl ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Army Girl ...

    Deze meid gezien op "Wings & Wheels" te Ursel. Wou spontaan poseren in haar outfit.

    Hoop dat ze de site opzoekt en hem goed vind.
    (Mocht ze dit lezen en de originele op ware grootte willen, stuur me gerust een mailke ... dodger_@telenet.be)

    Alvast bedankt voor de spontaniteit en de glimlach




    Gelieve enige commentaar op de foto, scherpte, compositie, omzetting zw/w, kader, ... alles wat me kan bijleren ...
    Last edited by dodger; 14 augustus 2006, 04:08.
    Clueless ...

  • #2
    Re: Army Girl ...

    een heel leuke opname.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Army Girl ...

      goede scherpe opname ze zal blij zijn. mvg duindistel

      Comment


      • #4
        Re: Army Girl ...

        Pfff, Ursel... Daar heb ik tijdens mijn legeropleiding Medischen Dienst nog met draagberries door bossen en plassen moeten sleuren... Weg ermee!

        Comment


        • #5
          Re: Army Girl ...

          Nogal aan gepuft om alles in wz/w te zetten rondom, en het croppen ed, maar vind het geslaagd ...
          Veel views, maar weinig commentaar, jammer ... had graag wa "feedback" gekregen.
          Clueless ...

          Comment


          • #6
            Re: Army Girl ...

            Dodger, het is een mooi beeld. Kan me inbeelden dat het terug inkleuren (of rondom z/w zetten) tijd en moeite heeft gekost.
            Voor wat de compositie betreft: mss. kan je de moto's op de achtergrond wegdoen, ze leiden voor mij de aandacht wat weg, vooral omdat ze op hoofdhoogte staan van uw model.

            Comment


            • #7
              Re: Army Girl ...

              De foto is goed dodger .. er valt niks op te zeggen ... mss een iets andere crop zou ik wil leuk vinden ...
              Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
              Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

              Comment


              • #8
                Re: Army Girl ...

                Oorspronkelijk geplaatst door maGuy
                Pfff, Ursel... Daar heb ik tijdens mijn legeropleiding Medischen Dienst nog met draagberries door bossen en plassen moeten sleuren... Weg ermee!
                Ah ook een medicaller maar de 4de Medical in soest erna was nog veel meer

                De foto : vind het wel wat hebben, mooi gedaan

                Comment


                • #9
                  Re: Army Girl ...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Xentro
                  De foto is goed dodger .. er valt niks op te zeggen ... mss een iets andere crop zou ik wil leuk vinden ...
                  Heb zo ver mogelijk gecropt, er stond rechtsboven al een moto die ik weggedaan heb, links stond de neus van een volvo v50, ... dus beter croppen dan dit lukte me niet. Tenzij mijn creativiteit ontoereikend is ...
                  Die moto's volledig wegcroppen?? denk nie dat het me zal lukken daar ik nog maar een noob ben ... toch zal ik es proberen.

                  Alvast bedankt voor de positieve reacties, ...
                  Clueless ...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Army Girl ...

                    Oorspronkelijk geplaatst door picasso
                    Ah ook een medicaller maar de 4de Medical in soest erna was nog veel meer
                    Die 2 speciale opleidingsdagen a/h vliegveld van Ursel waren de enige "zware" dagen van heel mijn legerdienst. Voor de rest met mijn gat in de boter gevallen in het Medisch Detachement van Leopoldsburg

                    Vertel haar maar dat ze oppast voor boobytraps, want heel dat bos hangt mss nog vol Ik weet wel dat er heel veel van die lichtgevende beestjes zaten naast de landingsbaan toen; dat is daar wel meegenomen natuurlijk Onbekend met de natuur als ik was, dacht ik eerst dat het een boobytrap was

                    Comment

                    Working...
                    X