Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

portret

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • portret

    Heb onlangs een shoot gedaan en beetje bijgewerkt tot dit resultaat, vond het wel eens de moeite om te laten beoordelen,
    of


    greetz, Rudi

  • #2
    Re: portret

    'k Zou hem graag zien zonder al dat PS-gedoe.... Denk dat hij 100x beter zal zijn!

    Comment


    • #3
      Re: portret

      Hij presenteert de foto als een bewerking, bekijk ze dan als een bewerking
      IMO zeer geslaagd, en voor een goeie bewerking ga je best uit van een goeie foto Dus mij moet je het origineel niet tonen om te zie dat het goed is

      Alles is hier aanwezig, model, knap scherpe ogen, perfect contrast, mooie pose, lokatie....

      Comment


      • #4
        Re: portret

        Wel mijn commentaar zegt het zelf, als ik vraag om orignele is het omdat ik bewerking niet goed vind hé.... 'k Vind amateuristusch en totaal niet kloppen... Ze draagt lingerie... geen badkledij....

        Comment


        • #5
          Re: portret

          Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
          Wel mijn commentaar zegt het zelf, als ik vraag om orignele is het omdat ik bewerking niet goed vind hé.... 'k Vind amateuristusch en totaal niet kloppen... Ze draagt lingerie... geen badkledij....
          En met lingerie mag je niet in het water
          En Paul Margritte, Dali en Picasso waren prutsers ?
          En David Hamilton Pedofiel ?
          En Jan Hoet debiel ?
          Liechtenstein had te veel ruis ?
          Warhol te veel drugs ?

          Wil maar zeggen...hierover is het moeilijk te discussiëren.
          Maar wat me soms spijt is dat men de poster te fel van zijn visie wil brengen

          Comment


          • #6
            Re: portret

            Edit MOD: @picasso en Djamila, probeer bij de voorgestelde foto te blijven.

            hesy.be
            BD0319BE

            Comment


            • #7
              Re: portret

              Oorspronkelijk geplaatst door Hesy
              Edit MOD: @picasso en Djamila, probeer bij de voorgestelde foto te blijven.
              Sorry, maar doe ik dat dan niet ik verdedig de bewerking als zijnde concept, daarvoor haalde ik een aantal gevestigde kunstnamen aan die ook van het geplaveide pad afwijken.
              Wat mij betreft zit of zat ik 100% on topic hoor

              Comment


              • #8
                Re: portret

                Heerlijk dat gekibbel , Maar de foto is voor mij en de bewerking is voor mij ook geslaagd!

                oeps even vergeten ook model geslaagd ! hihihihihihi
                Groet Nosomoho :NIKON D300 / 18-200 AF-S ED / http://nasama.fotki.com

                Comment


                • #9
                  Re: portret

                  zeer mooie foto

                  Comment


                  • #10
                    Re: portret

                    Wel goede bewerking maar overdadig. Spatten op lichaam oke, maar op het (zwem)badwater is volgens mij teveel. Geeft nu een impressie van een opname doorheen een bespat venster en is irreeel.
                    Druppeltjes-pattern generator lijkt ook te mathematisch juist en wordt daardoor monotoon.

                    Henri
                    lidnummer: BD0435BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: portret

                      Het lijkt of ze achter een glazen wand zit, waar druppels op hangen.
                      In mijn ogen: bewerking => niet geslaagd

                      Kleur, composite en scherpte van de foto vind ik wel goed.
                      Een amateur maakt zich druk om scherpte
                      een professioneel maakt zich druk in de verkoop
                      een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht

                      Comment


                      • #12
                        Re: portret

                        Oorspronkelijk geplaatst door Steven G.
                        Het lijkt of ze achter een glazen wand zit, waar druppels op hangen.
                        Ik ben natuurlijk niet zeker, maar misschien was het juist de bedoeling dit effect te krijgen, daarop kan natuurlijk alleen de poster antwoorden.
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: portret

                          Less is more !

                          Daarom zijn bewerkingen, filters en allerlei alleen maar met de grootste zuinigheid te gebruiken.

                          Voor mij een prachtige opname, maar Overdone door de effecten!

                          MVG, Jeff
                          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                          Comment


                          • #14
                            Re: portret

                            knappe compo, omzetting grijswaarden
                            Ben er zeker van dat het origineel heel knap was, anders zou je niet tot dit resultaat komen.
                            Wat de bewerking betreft: hier ga ik mee met Picasso.
                            Persoonlijk vind ik de bewerking met de waterdruppels zeker niet nodig, maar de TS heeft een bedoeling met dit alles en van het resultaat kan ik nog altijd genieten Het resultaat heeft iets dromerigs... voor mij kan het dus wel als toegevoegde waarde bij het origineel, wat van veel dergelijke PS-bewerkingen niet gezegd kan worden. Ik zie hier meer in dan 'eens een effect uitproberen'
                            Voor mij dus een
                            Degustibus et coloris.... neen: heeft te maken met open staan voor beelden, los van puur persoonlijke smaak. Daarom hang ik het nog niet in mijn huiskamer, ik waardeer het wel.

                            mvg,
                            Caro
                            www.myspace.com/photocaroline

                            Comment


                            • #15
                              Re: portret

                              Er wordt goed gereageerd op deze foto, het was inderdaad mijn bedoeling om een aantal effecten toe te passen op deze foto, het origineel is bijgevoegd voor de mensen die dit vroegen.
                              Ik wou gewoon eens van het strikte pad afwijken met deze foto en jullie mening vragen. En die zijn zoals verwacht, verdeeld, en da's goed.
                              Bedankt alvast voor uw reacties, groeten, Rudi

                              Dit is de originele foto :

                              Comment

                              Working...
                              X