Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Unsubscrible

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Unsubscrible

    Hoe kan ik UNSUBSCRILE doen?
    Op het icoontje klikken lukt niet.

  • #2
    Originally posted by dannymarina
    Hoe kan ik UNSUBSCRILE doen?
    Op het icoontje klikken lukt niet.
    Rechtsboven staat de link 'My subscriptions'. Deze volgen en je verkrijgt een overzicht met alle topics waarop jij je hebt subscribed en je kan je daar dan ook unsubscriben ...

    :: http://www.dpix.be ::

    Comment


    • #3
      Bedankt om zo snel te reageren maar het lukt niet.

      Comment


      • #4
        Originally posted by dannymarina
        Bedankt om zo snel te reageren maar het lukt niet.
        Wat lukt er dan niet? Welke boodschap/foutmelding krijg je te zien? Wat doet je browser? ..........
        Wild guess: is javascript enabled? Unsubscriben werkt via een javascriptje.

        :: http://www.dpix.be ::

        Comment


        • #5
          Er verschijnt een kleine kader met daarin "Microsoft Internet Explorer" Do you really want to unsubcrible en als ik dan op JA klik blijft alles hetzelfde.

          Comment


          • #6
            Je kan misschien bij het topic zelf vanonder of vanboven op Unsubscribe drukken ipv op het icoontje, veel succes

            mvg,
            Lex
            .:www.shadowarts.be:.

            Comment


            • #7
              Originally posted by dannymarina
              Er verschijnt een kleine kader met daarin "Microsoft Internet Explorer" Do you really want to unsubcrible en als ik dan op JA klik blijft alles hetzelfde.
              Wat mischien wel eens het geval zou kunnen zijn .....
              Je zegt :"Alles blijft hetzelfde". Daarmee bedoel je waarschijnlijk dat je op je IE venster nog steeds ziet dat je ge-subscribed( ) bent. De mogelijkheid zit er dik in dat je wel degelijk unsubscribe gedaan hebt, maar je scherm niet meer up-to-date is.
              ==> IE sluiten en opnieuw opstarten en dan terug komen kijken .... nog altijd fout ?

              HTH
              ---
              darix
              afdruk vinger in aanslag!(DB0197BE)
              D70s

              Comment


              • #8
                Hoe kan ik UNSUBSCRILE doen?
                Het lukt gewoon niet hoor mensen, ik had deze middag ongeveer 300 mails en da's gewoon om zot van te worden. Kan er nu echt niemand mij helpen, ook de mensen niet van het BD-team?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dannymarina
                  Hoe kan ik UNSUBSCRILE doen?
                  Het lukt gewoon niet hoor mensen, ik had deze middag ongeveer 300 mails en da's gewoon om zot van te worden. Kan er nu echt niemand mij helpen, ook de mensen niet van het BD-team?
                  Je kan misschien best naar iemand van de crew een mailtje sturen, het kan goed zijn dat ze deze topic (nog) niet gelezen hebben. Misschien best naar Sven, die kent alles af van het forum (sven@nt-admin.com)

                  :: http://www.dpix.be ::

                  Comment

                  Working...
                  X