Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar kopen?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • waar kopen?

    hey, ik ben van plan een G3 te kopen

    waar kan ik dit toestel best kopen rekening houdend met de prijs(!) maar ook met betrouwbaarheid (veilige betaling, zekerheid van verzending, garantie,..); indien online => levertijd liefst niet hoger dan 2 weken!


    online of gewone shop, maakt niet uit, liefst zelfs gewone shop, omgeving antwerpen.

    alvast bedankt!
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

  • #2
    prijs mag 850 à 900 euro zijn liefst niet hoger
    winkel mag ook in luxemburg zijn (daar kan ik afhalen)

    kan er iemand wat URL's geven van bekende, betrouwbare online-shops die in belgië leveren plz

    bv. foto-king.de maar daar staat de G3 niet te koop
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

    Comment


    • #3
      Kijk eens op www.memoryperfect.com
      Als hij niet op de site staat kan je nog altijd contact opnemen met die mensen om te kijken of ze hem toch niet binnen hebben!

      Mijn persoonlijke ervaringen ermee: zeeeer goede service!!!

      greetz
      My Flickr

      Comment


      • #4
        Dit is in Belgie http://www.memorycard.org/nederlands/begin.htm en anders raad ik je aan om in nederland te gaan
        Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

        Comment


        • #5
          bij die laatste lukt het me niet om iets toe te voegen aan m'n shopping cart..

          als ik een item kies, het aantal ingeef en op 'add to shopping basket' klik dan krijg ik de melding dat m'n winkelwagentje leeg is
          Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

          Comment


          • #6
            Is er in Antwerpen geen nieuwe mega-elektronikazaak geopend onlangs
            "Mediamarkt" of zoiets ?
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #7
              yep, ben ik al eens gaan zien
              de G3 was er toen niet, en de rest van de toestellen was niet echt goedkoop, ik heb er achter gevraagd en de verkoper wist me te zeggen dat de prijs zoiets van een 1000 à 1100 euro zou zijn. Dan kan ik em evengoed bij grobet of action shop kopen.

              Overal waar ik 'm zie staan aan 850 ofzo is hij natuurlijk niet meer in stock.

              toch bedankt voor het antwoord dirtyharry71
              Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

              Comment


              • #8
                Ik heb mijn Nikon CP5700 bij Foto Degreef in Edegem (in de buurt van Kontich geloof ik) gekocht, waar em al goedkoper stond dan bij ons hier in Geraardsbergen en kreeg er nog es 10% korting bij via mijn oom omdat ie in een fotoclub zat; je kan dat altijd vernoemen wie weet heb je geluk
                Hij had ook Fuji; Canon weet ik niet
                zijn telnr:03/4575745
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #9
                  Ik ben akkoord met het commentaar ivm Media Markt in het Century Center. Ze hebben een aantal "lokkers", produkten die inderdaad vrij goedkoop zijn (bepaalde DVD's bijvoorbeeld aan 9,99EUR) maar daarnaast zijn de andere produkten niet echt goedkoop en zelfs duurder als ergens anders. Ik ben eens gaan loeren in het fotografiehoekje en was teleurgesteld. Daarnaast heb ik zo mijn twijfels over de competentie van de verkopers ...
                  Do or Do Not - There is no try ...
                  www.giantpat.be

                  Comment


                  • #10
                    hallo, Dirtyharry71 hoeveel heb je je nikon daar betaald, ik zou ook ene willen gaan kopen, maar liefst niet online, om ook wat uitleg bij het toestel te krijgen. als je me de prijs een kan laten weten, dat zou makkelijk zijn. mag ook per mail.

                    groetjes kristof
                    D70 kit met 18-70 + tamron 28-300 3.5-6.3 macro

                    Comment


                    • #11
                      stofke, ik heb de mijne gekocht in oktober tegen 1450€ (das dus wel de prijs na die 10% korting die niet iedereen krijgt)
                      ik weet niet hoeveel em nu nog kost
                      ge kunt es telefoneren naar de winkel hé
                      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                      Comment


                      • #12
                        Diene winkel is ook mijnen thuisbasis, ik ben er zeer content over!!!! ge krijgt inderdaad ne goede prijs, als ge een beetje aandringt, enfin, ik krijg het toch.
                        Ik heb daar mijne 5700 een maand of 5 geleden minder dan 1400€ betaald, toen stonden ze nog overal aan 1550-1600.

                        Hoe bereiken?? Afrit Kontich op de e19, richting Edegem-Mortsel volgen. 3e lichten rechts (paar km), en eerste straat terug rechts. Klein winkeltje op rechterkant.
                        Acht eeuwenlaan???
                        Rudy

                        Comment


                        • #13
                          Kijk eens op volgende site:

                          http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/document/digc

                          Goedkoopste is € 873

                          Comment


                          • #14
                            Yep Rudy Acht Eeuwenlaan 3 2650 Edegem

                            't was daar toen wel druk, maar wa wilt ge met goei prijzen
                            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                            Comment

                            Working...
                            X