Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kerkjes op Santorini + ALBUM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kerkjes op Santorini + ALBUM

    Voor drd drie kerkjes waar hij naar mag raden waar ze staan op Santorini In mijn album staan er nog veel en weet je die ook allemaal staan Voor al de anderen veel kijkplezier, of als jullie ook willen raden ... doe maar.

    Hier het ALBUM :
    http://vickysgallery.fotopic.net/c971480.html


    De eerste is een makkelijke



    Ken je deze ?



    En al je deze weet ... wel dan petje af

    Groetjes Vicky

  • #2
    Re: kerkjes op Santorini + ALBUM

    drie mooie belichte opnames , grrrr schandalig om dat te tonen met zo'n rotweer ik zou echter enkel nr 2 wel recht zetten

    Comment


    • #3
      Re: kerkjes op Santorini + ALBUM

      Drie mooie maar dat begin ik al gewoon te worden van jou, nr 1 is een prachtplaatje. mvg duindistel

      Comment


      • #4
        Re: kerkjes op Santorini + ALBUM

        Allemaal bezocht, je foto's stralen de sfeer van ginder uit. Ik had 2 wel rechter gezet.

        Comment


        • #5
          Re: kerkjes op Santorini + ALBUM

          Die eerste is inderdaad gemakkelijk, dat is in Thira/Fira... of hoe ge't wilt.

          De tweede: Perissa volgens mij.

          De derde... staat mij voor dat je iets in die stijl ziet als je in Oia afdaalt naar de baai van Amoudi?

          Laat eens iets weten zou ik zeggen!

          Over de foto's zelf: de tweede vind ik na rechtzetten het beste; de eerste geeft een mooi overzicht en perspectief; de derde is ook een mooie plaat, maar je moet het er wel bijvertellen dat het een kerkje is (wat overigens geen bezwaar hoeft te zijn).

          Mooi album trouwens! Je hebt me wel liggen hee, hoe moet ik nu nog een origineel Grieks kerkske posten?

          Vind het trouwens wel grappig, toch een aantal foto's zijn bijna hetzelfde bij mij (maar er zijn er ook waar jouw compositie beter is hoor!) Het allergrappigste vond ik deze, ik heb een foto uit een andere hoek maar met precies hetzelfde vrouwtje!
          Groeten, David

          Comment


          • #6
            Re: kerkjes op Santorini + ALBUM

            Mooie reeks en album! Tweede geniet mijn voorkeur.

            Grtz,Fabienne
            Spiegels zouden er goed aan doen, even na te denken voor ze de beelden terugkaatsen.
            BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
            The name of the game is to fill the frame!
            http://Fabke.fotopic.net

            Comment


            • #7
              Re: kerkjes op Santorini + ALBUM

              Oorspronkelijk geplaatst door drd
              Die eerste is inderdaad gemakkelijk, dat is in Thira/Fira... of hoe ge't wilt.

              De tweede: Perissa volgens mij.

              De derde... staat mij voor dat je iets in die stijl ziet als je in Oia afdaalt naar de baai van Amoudi?

              Laat eens iets weten zou ik zeggen!

              Over de foto's zelf: de tweede vind ik na rechtzetten het beste; de eerste geeft een mooi overzicht en perspectief; de derde is ook een mooie plaat, maar je moet het er wel bijvertellen dat het een kerkje is (wat overigens geen bezwaar hoeft te zijn).

              Mooi album trouwens! Je hebt me wel liggen hee, hoe moet ik nu nog een origineel Grieks kerkske posten?

              Vind het trouwens wel grappig, toch een aantal foto's zijn bijna hetzelfde bij mij (maar er zijn er ook waar jouw compositie beter is hoor!) Het allergrappigste vond ik deze, ik heb een foto uit een andere hoek maar met precies hetzelfde vrouwtje!
              nr 1 en 2 heb je juist En nr 3 is, zoals ze zeggen, een instinker Het een kerkje tegen de berg op het wandelpad van Kamari naar de opgravingen van Oud Thira. Dit pad ligt juist boven het hotel waar wij verbleven en wij hebben ons eens moe gemaakt met de klim naar boven en langs de andere kant afdalen naar Perissa maar dan wel met de watertaxi terug naar Kamari

              Dat oude vrouwtje op de bank bij de kerk die woont in het huisje naast de kerk en 'k denk dat die bank haar rustplaatsje in de zon is

              En waarom zou jij jou foto's van Santorini niet meer posten. Misschien krijgen we zo nog meer BD-ers van het koude België naar het zonnige Santorini
              Groetjes Vicky

              Comment


              • #8
                Re: kerkjes op Santorini + ALBUM

                Er zijn daar meer kerkjes dan mensen zo te zien
                Schitterende foto's en album, Vicky.
                mvg,
                Ludo V.

                Comment


                • #9
                  Re: kerkjes op Santorini + ALBUM

                  Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V.
                  Er zijn daar meer kerkjes dan mensen zo te zien
                  Schitterende foto's en album, Vicky.
                  Zo dacht ik ook
                  Voorkeur voor no2 (mits recht )
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: kerkjes op Santorini + ALBUM

                    Drie knappe al staat nummer 2 wel fameus uit de haak
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: kerkjes op Santorini + ALBUM

                      Knap album

                      Comment


                      • #12
                        Re: kerkjes op Santorini + ALBUM

                        Oogverblindende schoonheid Vicky .. amai !
                        Peter
                        Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                        Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                        Comment


                        • #13
                          Re: kerkjes op Santorini + ALBUM

                          Fraaie reeks Vicky, en ook van je album genoten, het geeft zo'n lekker vakantie gevoel.
                          Groeten Omega.

                          www.digiwaart.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: kerkjes op Santorini + ALBUM

                            Oorspronkelijk geplaatst door vicky
                            nr 1 en 2 heb je juist En nr 3 is, zoals ze zeggen, een instinker Het een kerkje tegen de berg op het wandelpad van Kamari naar de opgravingen van Oud Thira.
                            Ahaa, ik denk dat ik het weet! We zijn ook naar boven gewandeld, maar langs de weg (nu ja) die de auto's ook kunnen nemen. Was een ferme klim! En we zijn daar boven bijna letterlijk uit onze kleren gewaaid! Maar inderdaad, een eindje verderop langs de helling hebben we mensen naar beneden zien komen, en ik meen mij daar ook een blauw-witte vlek te herinneren Zal dit kerkje geweest zijn! Wij zijn wel terug naar beneden gegaan aan de kant van Kamari.

                            Oorspronkelijk geplaatst door vicky
                            Dat oude vrouwtje op de bank bij de kerk die woont in het huisje naast de kerk en 'k denk dat die bank haar rustplaatsje in de zon is
                            Dat wist ik niet! Kijk, kijk, thuisgekomen leren we nog bij.

                            Oorspronkelijk geplaatst door vicky
                            En waarom zou jij jou foto's van Santorini niet meer posten. Misschien krijgen we zo nog meer BD-ers van het koude België naar het zonnige Santorini
                            't Was maar een geintje hoor! Van zodra ik weer wat meer tijd heb om door mijn foto's te gaan zal ik er nog wel eens een aantal posten!
                            Groeten, David

                            Comment


                            • #15
                              Re: kerkjes op Santorini + ALBUM

                              Merciekes iedereen

                              @ drd : jij hebt precies al heel veel gezien op Santorini
                              Groetjes Vicky

                              Comment

                              Working...
                              X