Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wolkjes, zonnetje, bootje, water....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wolkjes, zonnetje, bootje, water....

    Weet niet meer wat voor titel ik mee moet geven Dat wordt nog wat als ik er straks 4 weken zit
    Dan moet ik toch echt van mijn luie gat komen en een stuk verder lopen om wat andere stenen te zoeken hehehe.

    Leuke is van deze serie dat de kleur zo snel veranderd. Fotos zijn vlak achter elkaar geschoten.






    Last edited by MadMax; 16 mei 2006, 21:03.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: Wolkjes, zonnetje, bootje, water....

    Moeilijk kiezen, alle drie prachtig. 1 en 3 dragen echter mijn voorkeur weg.
    https://www.behance.net/Lynx1966

    Comment


    • #3
      Re: Wolkjes, zonnetje, bootje, water....

      Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d
      Moeilijk kiezen, alle drie prachtig. 1 en 3 dragen echter mijn voorkeur weg.
      Inderdaad een moeilijke keuze, maar dat heb ik bij jouw foto's. Als het echt moet dan nr 2.
      Gegroet Auke
      Nikon en wat toebehoren

      http://smg.photobucket.com/albums/v611/elsadeb/

      Comment


      • #4
        Re: Wolkjes, zonnetje, bootje, water....

        Kiezen is inderdaad moeilijk. Ik ben kritisch, want bij jouw opnamen mogen we dat intussen wel zijn

        Bij de eerste zie ik rechts een stukje land (bomen). Dat had iets meer mogen zijn, en dan links iets minder zee. Opnieuw zie ik rechts een afgesneden stuk steen, dat er dan ook wat meer en beter op zal komen te staan.

        Bij de tweede ben je beter geslaagd, maar opnieuw dat kleine stukje steen rechts!

        De derde is de staande variant van twee, die ik wederom minder geslaagd vind. Opnieuw dat kleine stukje land dat er, of goed, of helemaal niet op moet staan.

        Hmm - nu moet ik kiezen. Dan ga ik toch echt voor de tweede. Die is het beste, het mooiste.
        Ondanks al die opmerkingen, alledrie toch mooie opnamen.
        meer over mijn fotografie is te vinden op
        http://www.nandoonline.com

        Comment


        • #5
          Re: Wolkjes, zonnetje, bootje, water....

          Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn
          Kiezen is inderdaad moeilijk. Ik ben kritisch, want bij jouw opnamen mogen we dat intussen wel zijn

          Bij de eerste zie ik rechts een stukje land (bomen). Dat had iets meer mogen zijn, en dan links iets minder zee. Opnieuw zie ik rechts een afgesneden stuk steen, dat er dan ook wat meer en beter op zal komen te staan.

          Bij de tweede ben je beter geslaagd, maar opnieuw dat kleine stukje steen rechts!

          De derde is de staande variant van twee, die ik wederom minder geslaagd vind. Opnieuw dat kleine stukje land dat er, of goed, of helemaal niet op moet staan.

          Hmm - nu moet ik kiezen. Dan ga ik toch echt voor de tweede. Die is het beste, het mooiste.
          Ondanks al die opmerkingen, alledrie toch mooie opnamen.

          Er gaat straks een boek mee met als titel: Azhrarns tips. Zie je me al zitten aan het strand hehehe... ooppss.. takje... oops... boom....oops... steen.. oops... ooops ooopsss
          Vooral doorgaan. Ik leer graag, maar dat wist je al. Oh.. ik heb je net een mail gestuur. Kobuk wordt uitgegeven!!!!!!!!!!! JOEPIE!!!!!!!!!!

          Maar even los daarvan. De zee daar brengt zand wanneer het wil of niet. Soms ligt het strand bezaaid met stenen en soms niet. Ik kan dus niet altijd kiezen of ik een steen er wel of niet op wil hebben. Die dingen liggen daar nu eenmaal over een lengte van 4km. Help!!!!!!
          Mijn vraag aan jou is dus: is die steen nu echt zo belangrijk? Want morgen is het een boom die in de weg staat. Ik kan die dingen niet uit de weg toveren WANT:
          Bij no1 liggen er meer rechts.
          Bij no2 had ik het huis van mijn buurman meegeschoten (en shoppen mag van jou niet )
          Vandaar no3, maar dan heb ik weer land en dat mag ook niet
          Maw... een ander huis kopen op een ander eiland?

          Wat vind je dan van deze foto's? Hier worden ook stenen afgesneden.
          Last edited by MadMax; 17 mei 2006, 19:49.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Wolkjes, zonnetje, bootje, water....

            Drie hele mooie foto's! Voorkeur voor de tweede, maar ik zou de zee iets rechter zetten, nu helt ze af naar links...

            Grtz,Fabienne
            Het leven is een feest, maar je moet wel zelf de slingers ophangen.
            BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
            The name of the game is to fill the frame!
            http://Fabke.fotopic.net

            Comment


            • #7
              Re: Wolkjes, zonnetje, bootje, water....

              Oorspronkelijk geplaatst door F@bke
              Drie hele mooie foto's! Voorkeur voor de tweede, maar ik zou de zee iets rechter zetten, nu helt ze af naar links...

              Grtz,Fabienne
              Het leven is een feest, maar je moet wel zelf de slingers ophangen.
              Dacht al.. wat staat die mast van die boot scheef <grin> Kon mijn wijntje zijn natuurlijk hehehe.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: Wolkjes, zonnetje, bootje, water....

                alle drie kijken ze heerlijk weg.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Wolkjes, zonnetje, bootje, water....

                  Kan niet kiezen, dus ga het ook niet doen. 3x
                  "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wolkjes, zonnetje, bootje, water....

                    mooie reeks weer
                    deviantART

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wolkjes, zonnetje, bootje, water....

                      Ook deze reeks is weer heel fraai.
                      Groeten Omega.

                      www.digiwaart.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wolkjes, zonnetje, bootje, water....

                        Oorspronkelijk geplaatst door Omega
                        Ook deze reeks is weer heel fraai.
                        Zeker weten, ik kies nr.2
                        Mvg, drh

                        "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wolkjes, zonnetje, bootje, water....

                          Prachtige foto's.

                          Dankzij de wolken en de stenen hebben ze een enorme diepte.

                          BAngelijk !!!
                          www.wildlifepixs.com

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wolkjes, zonnetje, bootje, water....

                            Prachtige foto's.

                            Dankzij de wolken en de stenen hebben ze een enorme diepte.

                            BAngelijk !!!
                            www.wildlifepixs.com

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wolkjes, zonnetje, bootje, water....

                              Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
                              Er gaat straks een boek mee met als titel: Azhrarns tips. Zie je me al zitten aan het strand hehehe... ooppss.. takje... oops... boom....oops... steen.. oops... ooops ooopsss
                              Vooral doorgaan. Ik leer graag, maar dat wist je al. Oh.. ik heb je net een mail gestuur. Kobuk wordt uitgegeven!!!!!!!!!!! JOEPIE!!!!!!!!!!

                              Maar even los daarvan. De zee daar brengt zand wanneer het wil of niet. Soms ligt het strand bezaaid met stenen en soms niet. Ik kan dus niet altijd kiezen of ik een steen er wel of niet op wil hebben. Die dingen liggen daar nu eenmaal over een lengte van 4km. Help!!!!!!
                              Mijn vraag aan jou is dus: is die steen nu echt zo belangrijk? Want morgen is het een boom die in de weg staat. Ik kan die dingen niet uit de weg toveren WANT:
                              Bij no1 liggen er meer rechts.
                              Bij no2 had ik het huis van mijn buurman meegeschoten (en shoppen mag van jou niet )
                              Vandaar no3, maar dan heb ik weer land en dat mag ook niet
                              Maw... een ander huis kopen op een ander eiland?

                              Wat vind je dan van deze foto's? Hier worden ook stenen afgesneden.
                              http://www.timecatcher.com/Adam/ab004102.html
                              Juist ja. Ook bij die foto vind ik het jammer dat een zo in het oog liggende steen afgekapt wordt. Een klein stapje naar links...
                              Maar wie ben ik om daarover te oordelen?

                              Ik sta hier, en jij (stond) daar. Dit zijn de dingen die in me opkomen. Indien je ze nuttig vind kun je er een volgende keer misschien rekening mee houden. Er is maar een ding dat ik duidelijk wil maken; let op dat wat je erop zet, er ook goed op staat, waarbij je beducht moet zijn op elk mogelijk storend element aan de rand van de foto.
                              meer over mijn fotografie is te vinden op
                              http://www.nandoonline.com

                              Comment

                              Working...
                              X