Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik heb de chat weer es voor open verklaard

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ik heb de chat weer es voor open verklaard

    kom binnen, zet je hoed af en ga maar lekker zitten

    An  a day keeps frustration away!
    http://www.demey-deleus.be

  • #2
    erg eenzaam daar hoor
    Peter

    http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
    http://www.photoblog.be/peterwarson

    Comment


    • #3
      Oei Vejito, voor mij iets te vroeg, zit rond dat tijdstip meestal net (of nog) aan de eettafel...

      Maar het is wel de beste methode om mensen te laten weten dat je in de chatroom zit, er zullen er toch rond die tijd genoeg online zijn. In het begin van de chatroom liet (oa DDice) regelmatig zo rond 23:00-23:30 weten dat de drank koud staat, en uiteindelijk zit er nu zowat elke avond een clubje nachtbrakers .

      Dus gewoon elke keer hier posten dat je er zit (eh, of in Chit Chat misschien; ligt eraan of je het serieus over bv sluitertijden en diafragma wilt gaan hebben natuurlijk )

      Edit: En ik zie dat het alweer 23:39 is, eens kijken daar

      Comment


      • #4
        Veeel volk... zijn stoelen bij de buren gaan bijhalen...

        Comment


        • #5
          Hey iedereen, na een lange tijd weggeweest te zijn, ga ik mijn gewoonte terug een beetje ophalen hé, dus chat is terug open.

          Comment


          • #6
            Hier ze, wie we daar hebben. DDICE. Zou ik daar voor iets tussen zitten dat jij hier terug opduikt? Ik weet van niets hoor.
            En ja, de chat. Ik zal eens komen kijken hé? Vind ik wel een goeie afspraak, dikwijls zit je daar moederziel alleen te koekeloeren. Maar de voorbije dagen had ik pc panne en viruspanne, dus... hopelijk heb ik niemand besmet...

            Comment


            • #7
              Back open

              Comment


              • #8
                Dag Mensen,
                ook ne goeien avond. Maar vanavond zal ik het zonder jointje moeten doen. Ik ken mezelf. Als ik nu "voor eventjes" kom piepen is het ineens een uur later voor ik ga slapen. En ja, de goede voornemens voor 2003 ??? op tijd gaan slapen hé? Dus ... aan al de chatters (en ook d'anderen) nen gezelligen avond.

                Comment


                • #9
                  Alle Actje, kom ffkes langs dan laat ik u ne schone foto zien

                  Lexke aka Z......
                  .:www.shadowarts.be:.

                  Comment


                  • #10
                    Hey act moet je dit nog lezen, ga eens kijken in de koopjeshoek. De 995 nl. Aangezien je gisteren ni op de chat waart

                    Comment


                    • #11
                      Jongens langskomen hé!

                      Comment


                      • #12
                        ja, we zijn langsgeweest...

                        Comment


                        • #13
                          Lexieke, het spijt me, maar ik ben al twee dagen "clean". Goed hé?
                          Vanavond kom ik eens ffkes piepen, kan je me je fotootje laten zien. En dan ga ik slapen en jij studeren hé bolleke?

                          Comment


                          • #14
                            Alle dan omdat ge het zo lief vraagt tot straxjes

                            Lexke
                            .:www.shadowarts.be:.

                            Comment


                            • #15
                              Ik weet het, het is vroeg, maar het uur van de meeste BD'ers is voor mij wat te laat. Ik zit nu aan de pc wat te foefelen en te werken en straks... ja dan ga ik slapen. Dus... als er nu iemand komt piepen kunnen we een "klapke" doen. Ik zal de pineau koud zetten, hmm lekker.

                              Comment

                              Working...
                              X