Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Le Treport

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Le Treport

    Wet-weekend in Noord-Frankrijk. Deze vuurtoren heb ik gefotografeerd terwijl mijn ventje de paraplu boven mijn hoofd hield. Gelukkig was dag 2 al beter en dag 3 helemaal goed. Ware het niet dat de auto dan in panne viel 's avonds....


    Wat denken jullie ? of
    Hilde

  • #2
    Re: Le Treport

    Bij de eerste stoort dat paaltje me wel een beetje, vind de tweede beter
    probeer bij de eerste eens een panocrop, voorgrond weg en kademuur in linker onderhoek laten beginnen...

    Comment


    • #3
      Re: Le Treport

      mooi maar wat een weer hè, bij de eerste had ik even gewacht, tot er meer ruimte tussen de boot en de pier zat.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Le Treport

        'k zou zeggen, ik ga eens teruggaan, maar dan moet ik eerst een andere auto hebben. Ons uitstapje had nl. grote gevolgen op dat gebied ! En dan nog geen mooi weer om dicht bij huis te gaan fotograferen ook. We hopen op beterschap !!!
        Hilde

        Comment


        • #5
          Re: Le Treport

          Oorspronkelijk geplaatst door iedel
          'k zou zeggen, ik ga eens teruggaan, maar dan moet ik eerst een andere auto hebben. Ons uitstapje had nl. grote gevolgen op dat gebied ! En dan nog geen mooi weer om dicht bij huis te gaan fotograferen ook. We hopen op beterschap !!!
          Ik leef met je meer maar de foto vind ik zeker niet slecht. Met name foto 2 is erg fraai.
          De enige tip die ik je kan geven is, de vuurtoren iets rechtzetten en de grafity eraf poetsen met PS.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Le Treport

            Oorspronkelijk geplaatst door iedel
            'k zou zeggen, ik ga eens teruggaan, maar dan moet ik eerst een andere auto hebben. Ons uitstapje had nl. grote gevolgen op dat gebied ! En dan nog geen mooi weer om dicht bij huis te gaan fotograferen ook. We hopen op beterschap !!!
            Ik leef met je meer maar de foto vind ik zeker niet slecht. Met name foto 2 is erg fraai.
            De enige tip die ik je kan geven is, de vuurtoren iets rechtzetten en de grafity eraf poetsen met PS.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #7
              Re: Le Treport

              Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
              Ik leef met je meer maar de foto vind ik zeker niet slecht. Met name foto 2 is erg fraai.
              De enige tip die ik je kan geven is, de vuurtoren iets rechtzetten en de grafity eraf poetsen met PS.
              Inderdaad; het is niet iets waar ik voor in ben, dat poetsen, maar dit is nu iets wat ik er ook af zou gummen.

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk
              mooi maar wat een weer hè, bij de eerste had ik even gewacht, tot er meer ruimte tussen de boot en de pier zat.
              grt,bouk.
              Mijn idee ook. Net dat kleine beetje geduld en het was nog mooier geworden. Wat ik met die paal moet, weet ik niet. Of het ding had er helemaal opgemoeten, wat een eye-catcher zou zijn geworden, en alle aandacht van de vuurtoren gehaald had, of het ding had er helemaal niet op gemoeten.
              Ik denk die laatste optie.

              Maar, al met al, beiden zijn het mooie opnamen die het sombere weer ook heel goed weerspiegelen.
              meer over mijn fotografie is te vinden op
              http://www.nandoonline.com

              Comment

              Working...
              X