Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kunst in de jungle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kunst in de jungle

    Tijdens een van mijn boswandelingen in Gambia zag ik deze sculptuur gemaakt door moeder natuur. Het is de voet van een enorm palmblad dat al een tijdje van de boom gevallen was en derhalve ook helemaal opgedroogd.

    Last edited by pendragon; 2 mei 2006, 20:38.
    Meer foto's op mijn website

  • #2
    Re: Kunst in de jungle

    goed gezien, je hebt daar wel genoten hč.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Kunst in de jungle

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk
      goed gezien, je hebt daar wel genoten hč.
      grt,bouk.
      Daar moest ik ook aan denken Bouk, al zoveel moois gezien hier van deze trip naar Gambia.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #4
        Re: Kunst in de jungle

        Knap

        Comment


        • #5
          Re: Kunst in de jungle

          Zeer mooi abstract beeld. Ik denk dat je een fantastische vakantie gehad moet hebben als ik al je beelden zie.
          Ben wel geinteresseerd in een "dia"show of zo als je ooit eens tijd hebt

          De achtergrond is hier ook een meerwaarde, simpel maar mooi van kleur en blur. Met welke lens heb je deze gemaakt?


          Zeer mooi gedaan en tja, Afrika ik kan er van meespreken.


          Greetz, RonnyE

          Comment


          • #6
            Re: Kunst in de jungle

            Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
            Zeer mooi abstract beeld. Ik denk dat je een fantastische vakantie gehad moet hebben als ik al je beelden zie.
            Ben wel geinteresseerd in een "dia"show of zo als je ooit eens tijd hebt

            De achtergrond is hier ook een meerwaarde, simpel maar mooi van kleur en blur. Met welke lens heb je deze gemaakt?


            Zeer mooi gedaan en tja, Afrika ik kan er van meespreken.


            Greetz, RonnyE
            @ iedereen: Bedankt. En ja ik heb enorm genoten van Afrika. Het was wel een zeer intensieve trip gezien ik geen minuut verloren heb om foto's te maken. De foto is gemaakt met de sigma 400.

            Een diashow maakt geen deel uit van mijn plannen maar wel een tentoonstelling. Het stond sowieso reeds vast dat ik mij in augustus en september voor de eerste keer zou wagen aan een tentoonstelling. En ik denk er steeds meer aan om die volledig rond mens en natuur in Gambia op te bouwen.
            Meer info volgt nog.
            Meer foto's op mijn website

            Comment


            • #7
              Re: Kunst in de jungle

              Prachtige plaat! Moeder Natuur is toch prachtig!
              Joop Snijder - http://www.joopsnijder.com
              Ook foto's verkopen? Kijk eens op Dreamstime, IStockPhoto of ShutterStock
              Bekijk mijn tips & tutorials op mijn blog

              Comment


              • #8
                Re: Kunst in de jungle

                [QUOTE=pendragon En ik denk er steeds meer aan om die volledig rond mens en natuur in Gambia op te bouwen.
                Meer info volgt nog.[/QUOTE]
                Moet je zeker doen, Brugge is wel een eind uit de buurt maar misschien is er dan wel "iets" te regelen in verband met samenrijden met andere geinteresseerden uit het Limburgse.
                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                Comment


                • #9
                  Re: Kunst in de jungle

                  liever wat meer 'zwarting' in de foto
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kunst in de jungle

                    Oorspronkelijk geplaatst door pendragon
                    @ iedereen: Bedankt. En ja ik heb enorm genoten van Afrika. Het was wel een zeer intensieve trip gezien ik geen minuut verloren heb om foto's te maken. De foto is gemaakt met de sigma 400.

                    Een diashow maakt geen deel uit van mijn plannen maar wel een tentoonstelling. Het stond sowieso reeds vast dat ik mij in augustus en september voor de eerste keer zou wagen aan een tentoonstelling. En ik denk er steeds meer aan om die volledig rond mens en natuur in Gambia op te bouwen.
                    Meer info volgt nog.
                    Een tentoonstelling van Pendragon....die mag ik zéker niet missen...
                    Hopelijk zie ik het bericht hier op BD of stuur je ons een PM
                    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                    BD0290BE

                    Comment

                    Working...
                    X