Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eastbourne (UK)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eastbourne (UK)

    Foto's van citytrip naar Eastbourne (UK) - weekend van 1,2 en 3 april. Er is wat saturatie verloren gegaan tijdens het save for web gedeelte. Toestel Nikon D70s.

    #1 - 18-70 mm kitlens


    #2 - 18-70 mm kitlens


    #3 - 50 mm met CP


    C&C welkom!

  • #2
    Re: Eastbourne (UK)

    bij allen het wit wel erg wit hier en daar zelf tè wit.
    de compo van de eerste opname wel erg goed.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Eastbourne (UK)

      Voorkeur voor nr 2. Probeer die iets donkerder te maken, dat de detail in de cliffs beter wordt.
      vriendelijke groeten, Helen
      Updated WWW.HELENICA.NL
      ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

      Comment


      • #4
        Re: Eastbourne (UK)

        Mooi reeksje, bij de z/w is de compo wat te centraal en er treed ruis op in je bovenhoek door de bewerking
        Tweede is imo de beste.

        Comment


        • #5
          Re: Eastbourne (UK)

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk
          bij allen het wit wel erg wit hier en daar zelf tè wit.
          de compo van de eerste opname wel erg goed.
          grt,bouk.
          Mijn monitor is niet gecalibreerd, maar op mijn scherm lijken ze eerlijk gezegd niet te wit. Het is anderzijds ook wel een High-Contrast Z-W bewerkingen, vandaar dat het witter ook wel iets scherper is dan in een andere bewerking.

          Oorspronkelijk geplaatst door Helen
          Voorkeur voor nr 2. Probeer die iets donkerder te maken, dat de detail in de cliffs beter wordt.
          Moeilijk om uit die cliffs nog detail te halen, mede door het feit dat op het ogenblik dat ik daar was (+- 11 am) er al heel sterk licht aanwezig was, waardoor het wit op zich al zeer wit was. Gevolgd: weinig detail op de krijtrotsen. Ik heb in nabewerking nog wat detail er proberen uit te halen, maar als ik nu nog push, wordt het een overbewerkte shot.

          Oorspronkelijk geplaatst door picasso
          Mooi reeksje, bij de z/w is de compo wat te centraal en er treed ruis op in je bovenhoek door de bewerking
          Tweede is imo de beste.
          Die ruis is mij idd ook al opgevallen, maar ik vind hem niet echt storend. Ik ben wel nog an het zoeken om die weg te krijgen dar ik deze shot op 40x60 zou willen laten afdrukken.

          Comment

          Working...
          X