Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

    Locatie - Oeselgem (op de grens tussen west en oostvlaanderen, omgeving zulte-dentergem). Het definitieve adres wordt op tijd via PM medegedeeld. (Kwestie van de privesfeer van de eigenaars van deze locatie te vrijwaren)

    Datum : 25 juni. Rondleiding rond 10u45 - aanvang rond 11u00 einde wanneer we moe zijn. (Das meestal rond 18u00-19u00)

    Ik zorg niet voor modellen, dat moeten jullie zelf doen.

    Wat biedt de locatie : het is een restant van een vlas bedrijf. Het is niet verlaten, er is ondertussen al wat anders mee aan de gang, maar er zijn toch nog genoeg hoekjes die de moeite waard zijn.

    Het principe is TFP/TFCD, maar jullie regelen onderling de kontakt adressen. Ik ga wel bij aanvang het email adres / naam en foto van iedereen vragen/nemen zodat later bij problemen toch nog kan teruggevonden worden wie wie geshoot heeft.

    In de buurt is een frituur. Ik heb ze alvast verwittigd op een bende fotografen. Is niet zo groot, misschien is gaan eten in shiften wel gewenst. Jullie kunnen natuurlijk ook jullie picknic meebrengen. Er is buiten plaats genoeg.

    Electriciteit is aanwezig en mogen we gebruiken, maar je zorgt zelf voor de kabels.


    Geinteresseerden - Fotografen - Modellen

    Mezelf.............. 1 ......... 1 - bevestigd - Peter (mannelijk model)
    Xarder.............. 1 ......... 0 - bevestigd
    Fullator ........... 1 ......... 4 - bevestigd. Nancy, Sandra, Nathalie en Kacha (laatste 2 onder voorbehoud)
    Ivo M ...............1 ......... 0 - bevestigd
    Lieven Lens .........1 ......... 3 - bevestigd. Marijke, Sofie en Gert (laatste 2 in de namiddag)
    Hesy ................0 ......... 0 - afgezegd
    svc .................1 ......... 0 - bevestigd
    Tony smeT ...........1 ......... 1 - bevestigd. Lana (12j) + nog wat toeschouwers
    bouvelo .............0 ......... 0 - afgezegd
    sallypaparazzi ......1 ......... 0 - bevestigd - wordt opgehaald door bromista
    Walt ................1 ......... 1 - bevestigd - Davina
    bromista ............1 ......... 3 - bevestigd - Jessy, Birgit en ...??....
    Chrisly .............0 ......... 0 - afgezegd
    dirk michiel ........1 ......... 3 - bevestigd - Lobke, Joke en .........
    jo3r1 ...............0 ......... 0 - cancelled
    MadMax ..............1 ......... 1 - bevestigd - Natacha - wordt opgepikt in het station Waregem door MadMax

    Totaal ............. 12 ......... 17





    Hier zijn alvast enkele hoekjes en kantjes zodat jullie een idee hebben van de locatie.

    Nieuw en oud :


    Een van de oude roterij plaatsen, waar vroeger water werd ingedaan, nu gebruikt als opslagplaats voor stenen, een ander is opgevuld met hout :


    De zijgevel :


    De schouw :


    De hangar achter de roterij met een redelijk grasplein :


    Achter deze deur bevind zich een oude 1 cylinder dieselmotor om de vlasmachines (die er niet meer zijn) aan te drijven. Die motor moet wat vrijgemaakt wordt, maar daar zorg ik voor.


    De hangar binnen :


    Een 2pk (prive eigendom, dus enkel als decorstuk te gebruiken)


    Een nog werkende tractor, waar we ook in mogen zitten (maar niet mee rijden )
    Last edited by Nat; 24 juni 2006, 17:03.
    natwork.be

  • #2
    Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 18 of 25 juni

    Nat,

    Ik wil dat wel eens bekijken en eventueel proberen , het fotograferen dan

    18 of 25 is mij om het even.

    hm, nu dus op zoek naar een mannelijk model ....



    Groetjes,

    X.

    Comment


    • #3
      Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 18 of 25 juni

      Prima initiatief, en ik denk wel dat ik enkele modellen meekrijg, mogelijk zelfs een verrassingsmodel.

      Maar denk je eraan dat 18 juni nog voor sommigen in de examenperiode ligt? Zelfs 25 juni ligt nog op de grens.

      Maar voor het initiatief. Uit ervaring weet ik hoeveel werk dit soort voorbereidingen kost.

      Dus reken maar op onze komst!

      Leon.
      Fullator
      Fotostudio Candela Zone
      website: http://www.chronax.be
      website: http://www.marquisemodels.eu

      Comment


      • #4
        Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 18 of 25 juni

        [wil alvast wel ook komen en eventueel met 1a 2 modellen

        Comment


        • #5
          Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 18 of 25 juni

          Schrijf ons maar in.
          Ons = Lieven + 1 Model

          Indien het nodig mocht zijn kijk ik wel voor nog een paar modellen
          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

          Comment


          • #6
            Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 18 of 25 juni

            De eerste post in de thread wat aangepast. Ivo M heeft iets laten weten via PM. Indien jullie geen datum vermelden, dan vermeld ik "eender". De voorkeur gaat nu wel richting 25 juni. Fullator haalt daar een stevig argument aan, waar ik helemaal niet aan gedacht had. School is dan ook al een tijdje geleden hé...
            natwork.be

            Comment


            • #7
              Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 18 of 25 juni

              Je kan natuurlijk ook modellen vragen die reeds hun diploma middelbaar onderwijs op zak hebben.


              seppuku.

              Comment


              • #8
                Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 18 of 25 juni

                Oorspronkelijk geplaatst door Nat
                De eerste post in de thread wat aangepast. Ivo M heeft iets laten weten via PM. Indien jullie geen datum vermelden, dan vermeld ik "eender". De voorkeur gaat nu wel richting 25 juni.
                Inderdaad, de 25e zou ik wel kunnen, de 18e zit ik in Beieren. Modelfotografie is iets waar ik nog op moet oefenen, dit is een goede gelegenheid

                Comment


                • #9
                  Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 18 of 25 juni

                  Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
                  Je kan natuurlijk ook modellen vragen die reeds hun diploma middelbaar onderwijs op zak hebben.


                  seppuku.
                  Al vrees ik dat ze ook in het hoger onderwijs examens hebben. Tenzij jij een laag beeld hebt van modellen?

                  Fullator
                  Fullator
                  Fotostudio Candela Zone
                  website: http://www.chronax.be
                  website: http://www.marquisemodels.eu

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 18 of 25 juni

                    Hallo,
                    Ik ben dus overal geweigert,en nog ken ik de rede niet
                    is het over leugens over mij die de ronde doen,of is het deze maal omdat er op die dag ne fotograaf wil komen die me nie kan rieken.
                    bij deze ga ik deze verwijten rond mij niet blijven pikken,ik ga er stappen voor nemen.
                    Kijk eerst naar jullie zelf,oordeel dan ik heb al 2 jaar modellen en heb genoeg bewijzen dat het allemaal onzin is dat jullie verkopen.pure jaloersheid
                    vorige week nog 4 modellen op een week.
                    dacht dat men wat meer verstand had dan dat,ik was op de lijst he met minstens 1 model
                    is iets dat jullie minder hebben,ik wil nog 1 ding zeggen als ik weet wie roddelt zal die persoon politie mogen verwachten
                    Ben ik duidelijk
                    Last edited by fotograaf jacobs; 20 april 2006, 18:40.

                    Comment


                    • #11
                      Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 18 of 25 juni

                      Mag ik vragen aan iedereen om NIET te reageren voor voorgaande post. Alvast bedankt.

                      Ik heb ondertussen nog de volgende zaken bekomen : er zullen 2 wagens ter beschikking staan. Een oude, maar volledig "opgezette" kever decapotable en een oude mercedes. Met de eigenaars ben ik overeen gekomen dat er foto's kunnen getrokken worden en dat ik deze aan hen ter beschikking stel op CD. Ik zorg zelf wel voor enkele afdrukjes.
                      Vervolgens ben ik ook de locale frituur binnen gestapt en deze is open op 25 juni
                      Last edited by Nat; 20 april 2006, 22:48.
                      natwork.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

                        Wat stilletjes hier
                        Ondertussen is er ook een locatie waar de modellen ongehinderd kunnen omkleden. Het bureel van die carosserie kan volledig geblindeerd worden en staat ter onzer beschikking.
                        Gezien de meeste locaties buiten zijn, moeten we duimen voor goed weer.
                        Ik heb ook een mannelijk model (nou ja, zijn eerste keer) kunnen regelen voor Xarder.
                        natwork.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

                          Hieee,

                          Dat ziet Sallyke ook wel weer zitten.21ste zijn bij mij de examens gedaan,dus ben ik weer volop vrij die dag.
                          Vervoer zal nog een last zijn,moest er iemand van de fotografen voorbij Stekene rijden?
                          Indien ik vervoer vind kan je op me rekenen!

                          Greetz
                          <<Sallyp>>
                          Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

                          www.sallyphotographics.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

                            Is een model van 12 jaar ook welkom? Ze kan eventueel nog wel wat foto's gebruiken voor een portfolio...

                            Comment


                            • #15
                              Re: SD Oeselgem - Modellenshoot 25 juni

                              U kan mij alvast noteren voor 25 juni met 1 model.

                              Comment

                              Working...
                              X