Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw boek Erik Mansvelders

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw boek Erik Mansvelders

    Waar kan ik het nieuwe boek kopen van Eric ? Liefst omgeving Hasselt.
    Ik zoek al lang naar een boek over Photoshop Elements.
    Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

  • #2
    Erik z'n boeken koop ik in Standaard boekhandel.
    Ik in Genk, maar in Hasselt is er ook ééntje...

    Comment


    • #3
      Bij de Fnac heb ik z'n boek over digitale fotografie ook al zien liggen ... geen Fnac in de buurt bingel?

      Comment


      • #4
        En blijkbaar ook al gekend bij de online boekhandel, maar nog niet beschikbaar :

        http://oas2000.proxis.be/gate/jabba.coreii.g_p?bi=4&sp=DETAILS&mi=4109903&si=311 51856

        P.

        Comment


        • #5
          Ik ben ook van de omgeving van Hasselt, en toevallig was ik de laatste tijd ook naar dat boek aan het zoeken ....
          - FNAC Antwerpen : niet
          - Standaard Hasselt : niet
          - Carrefour Ring (vroegere GB ) : nikske
          - Carrefour Kuringen ( vroegere Biggs) : 2 exemplaren ( nu nog ééntje denk ik, want ik heb er één )

          HTH
          ---
          darix
          afdruk vinger in aanslag!(DB0197BE)
          D70s

          Comment


          • #6
            Originally posted by bingel
            Waar kan ik het nieuwe boek kopen van Eric ? Liefst omgeving Hasselt.
            Ik zoek al lang naar een boek over Photoshop Elements.
            Ik heb het mijne gekocht in de Standaard in Hasselt. En als ze ze daar momenteel niet hebben, ben ik er zeker van dat je er eentje kan bestellen hoor!

            :: http://www.dpix.be ::

            Comment


            • #7
              U kunt meer te weten komen in forum fotobewerking,topic "fotobewerkingsprogramma". Volgens Eric komt dit nieuwe boek nog voor kerst in de winkels terecht.
              fredje.

              Comment


              • #8
                Als het goed is, zou het boek inderdaad uiterlijk eind volgende week in de winkels moeten zijn aangekomen.

                Maar bij het vorige boek (Digitale Fotografie) duurde het bij sommige boekhandels ook iets langer. Ik weet niet precies hoe dat in zijn werk gaat, ik denk dat de meeste boekwinkels een keer in de twee weken bestellingen binnenhalen oid. Wellicht dat het bij de ketens wat sneller gaat, maar ik denk dat ze vanuit Academic Service dan eerst weer naar een centraal punt worden gestuurd en vervolgens van daaruit naar de afzonderlijke winkels.

                Het streven van de uitgever was inderdaad ze nog vóór de kerst in de winkel te hebben. Hopelijk lukt dat, wat dat schijnt bevorderlijk te zijn voor de verkoop

                Erik

                Comment


                • #9
                  Voor de mensen van Hasselt en omstreken.
                  Het boek zal waarschijnlijk komen te liggen bij www.boekensoft.com Ik heb daar al een paar boeken gekocht. Ik heb eens gezocht op digitale fotografie en het boek (digit. fotografie) van Erik is daar te koop zie http://www.boekensoft.com/detailpagina.php?id=114170 en zijn nieuwe boek zal daar waarschijnlijk ook wel komen denk ik. Ik heb gezocht naar Photoshop Elements....daar kwam een snelcursus (P.E.) van Academic service, ik weet niet of dat het boek is van Erik is (denk het wel)
                  Zo Erik nu heb ik jou wat gesponsert
                  Mvg Patrick Billen, alias Tommie
                  www.wondermooi.be
                  www.patrickbillen.be

                  Comment


                  • #10
                    Ha Tommie, dank je...

                    Het boek dat je noemt is inderdaad het bedoelde boek. Uitgever is Academic Service en de volledige titel is Snelcursus Foto's bewerken met Photoshop Elements

                    Erik

                    Comment

                    Working...
                    X