Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oproep BD'rs voor fotograferen Volleybal komend weekend!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oproep BD'rs voor fotograferen Volleybal komend weekend!

    Hallo iedereen, collega BDr's,

    Ik heb van dhr. Bruno De la Haye, jeugdbestuur NOLIKO Maaseik Volleybal, een e-mail gekregen (zie beneden). Daar ik niet vrij ben op zaterdag en maandag heb ik hem voorgesteld om op het forum van belgiumdigital zijn oproep te plaatsen.

    Zijn er onder jullie geïnteresseerd om zaterdag en/of maandag de verschillende finales voor de beker van Limburg te gaan fotograferen voor de jeugdafdelingen en dit in Maaseik? Meer info en programma vinden jullie hier:



    Het is misschien ook voor sommige een unieke kans om volleybal te leren fotograferen.

    Gelieve mij een mailtje te sturen enkel en alleen indien je serieuze interesse hebt.


    Mail van Bruno:

    Ik ben bij het jeugdbestuur van Noliko Maaseik.
    Ik ben zo vrij om je iets te vragen.
    Dit weekend (zaterdag en maandag) worden er in Maaseik de Limburgse bekerfinales gespeeld. Van pupillen tot nationaal worden er in het totaal 14 finales gespeeld.
    De meisjes zijn zaterdag aan de beurt en de jongens maandag.
    Bij de jongens spelen de kadetten, scholieren en junioren van Noliko Maaseik de finale.
    Zusterclub Eisden (met de Maaseiker talenten) speelt de finale bij de senioren.
    Indien je eventueel tijd hebt ....

    Vriendelijke groeten,

    Bruno De la haye


    Greetz, RonnyE
    Last edited by RonnyE; 5 december 2007, 07:09.

  • #2
    Re: Oproep BD'rs voor fotograferen Volleybal komend weekend!

    Misschien nog even meedelen dat je er gerust foto's kan nemen met bijvoorbeeld een 50mm 1.8. Mijn instellingen waren bij ISO 800 een f=2.8 bij 1/320e

    Lijkt mij ideale manier om ook eens te leren met één van de snellere sporten om te gaan.

    Oh ja, statief hoeft dit keer niet

    Ik denk ook dat het fijn is als een groepsbeeld kan maken van de spelers ...

    Greetz, RonnyE

    Comment


    • #3
      Re: Oproep BD'rs voor fotograferen Volleybal komend weekend!

      Zaterdag voormiddag wil ik wel een poging wagen bij de meisjes-jeugd.

      Comment


      • #4
        Re: Oproep BD'rs voor fotograferen Volleybal komend weekend!

        Oké Lut, staat genoteerd. Ik hou je op de hoogte!

        Comment


        • #5
          Re: Oproep BD'rs voor fotograferen Volleybal komend weekend!

          Er bestaat een kleine kans dat ik me zaterdag voormiddag nog vlug kan vrijmaken voor een shoot van de meiskes ...

          Ik hou je op de hoogte.


          Zijn er geen andere BD'rs meer die interesse hebben? HEt is denk ik toch een unieke kans ...


          Greetz, RonnyE

          Comment


          • #6
            Re: Oproep BD'rs voor fotograferen Volleybal komend weekend!

            Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
            Er bestaat een kleine kans dat ik me zaterdag voormiddag nog vlug kan vrijmaken voor een shoot van de meiskes ...

            Ik hou je op de hoogte.


            Zijn er geen andere BD'rs meer die interesse hebben? HEt is denk ik toch een unieke kans ...


            Greetz, RonnyE
            vermits ik zelf van Maaseik ben, en al honderden foto's van de ijshockeyclub heb gemaakt (een beetje verderop) lijkt het me wel wat om ervaring op te doen bij dit soort van zaalsport. Ik weet dat de extra verlichting in deze sporthal (tijdens wedstrijden) zeker toereikend is.Ik voel wel iets voor maandag in de namiddag welke wedstrijd weet ik niet precies, maar liefst niet de pupillen of miniemen.De junioren of heren daarintegen spreekt me meer aan, ik kan zelf eens aanlopen misschien, ik woon vlak in de buurt

            groeten Sensor
            Last edited by sensor; 13 april 2006, 23:33.
            Groeten Sensor

            Comment


            • #7
              Re: Oproep BD'rs voor fotograferen Volleybal komend weekend!

              Primo Sensor!

              ik stuur je een PM met de gegevens van Bruno

              Greetz, RonnyE

              Comment


              • #8
                Re: Oproep BD'rs voor fotograferen Volleybal komend weekend!

                Oké ik zal morgen in de voormiddag de eerste 2 wedstrijden kunnen fotograferen. Daarna moet ik echter forfait geven.

                Dus Lut en Sensor, ik ben er morgen voormiddag.

                Als er anderen zich geroepen voelen, join us


                Greetz, RonnyE

                Comment


                • #9
                  Re: Oproep BD'rs voor fotograferen Volleybal komend weekend!

                  Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
                  Oké ik zal morgen in de voormiddag de eerste 2 wedstrijden kunnen fotograferen. Daarna moet ik echter forfait geven.

                  Dus Lut en Sensor, ik ben er morgen voormiddag.

                  Als er anderen zich geroepen voelen, join us


                  Greetz, RonnyE
                  ik kom morgenvroeg poolshoogte nemen en misschien wat testshots doen en mij voorbereiden voor het zware werk a.s maandag (misschien) want tegelijkertijd heeft er een ijshockeytoernooi plaats een beetje verder http://www.maaslandse-moose.be/index.htm, dus het word een moeilijke keuze
                  Groeten Sensor

                  Comment


                  • #10
                    Re: Oproep BD'rs voor fotograferen Volleybal komend weekend!

                    Lijkt me wel leuk
                    A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts ;)
                    pics @ www.thejudge.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Oproep BD'rs voor fotograferen Volleybal komend weekend!

                      net 'n mailtje verzonden ...
                      A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts ;)
                      pics @ www.thejudge.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Oproep BD'rs voor fotograferen Volleybal komend weekend!

                        Hey The Judge, naar waar heb je een mailtje verzonden?

                        Vandaag Lut en Sensor binnengeloods Ik denk dat het tof was en zeker allemaal iets hebben bijgeleerd.

                        De sfeer was er in ieder geval.

                        Greetz, RonnyE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Oproep BD'rs voor fotograferen Volleybal komend weekend!

                          Inderdaad wat bijgeleerd: 't Is verdorie moeilijk met beperkt materiaal. (of materiaal met beperkingen )
                          Er zit wel iets bruikbaar bij mijn verzameling, maar echt tevreden ben ik niet.
                          Bij een volgende gelegenheid wil ik het nog eens proberen. Helaas zal dat voor dit weekend niet meer lukken.

                          Ronny, toch bedankt voor de uitnodiging en de hulp.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Oproep BD'rs voor fotograferen Volleybal komend weekend!

                            Graag gedaan Lut. Het is toch fijn om met BD'rs samen te zijn

                            Ik moest om 13 u echt door vandaar dat ik je niet meer heb gezien. Mijn wagen was proper gewassen voor 5 euro

                            Ik twijfel er niet aan dat je goed beeldmateriaal hebt want wat ik van je hebt gezien waren mooie onverwachte momenten van een aantal dingen die ik weer niet gezien heb.


                            Greetz, Ronny

                            Comment


                            • #15
                              Re: Oproep BD'rs voor fotograferen Volleybal komend weekend!

                              naar dit hotmail adres in je profiel

                              engelen_ronny@hotmail.com


                              Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
                              Hey The Judge, naar waar heb je een mailtje verzonden?

                              Vandaag Lut en Sensor binnengeloods Ik denk dat het tof was en zeker allemaal iets hebben bijgeleerd.

                              De sfeer was er in ieder geval.

                              Greetz, RonnyE
                              A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts ;)
                              pics @ www.thejudge.be

                              Comment

                              Working...
                              X