Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonsopgang: visvijver in Beerse

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zonsopgang: visvijver in Beerse

    'k was er net op tijd bij om deze en nog andere fotokes te trekken Geschoten 40cm boven het water met de camera steunend op een vis "platform"



    Hier een gecorrigeerde versie:

    Last edited by frank207be; 11 april 2006, 10:30.

  • #2
    Re: Zonsopgang: visvijver in Beerse

    Mooie foto van kleur Maar IMHO staat hij wat scheef en voor de compo had je wat van het platform in de voorgrond kunnen nemen dat leidt dan het oog van de kijker in de foto Misschien nog eens vroeg opstaan en terug gaan
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      Re: Zonsopgang: visvijver in Beerse

      mooi hoor, vooral dat stille water komt hier goed uit voor de weerspiegeling.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Zonsopgang: visvijver in Beerse

        Prachtige locatie, maar ik ga mee met het commentaar van Vicky.
        "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

        Comment


        • #5
          Re: Zonsopgang: visvijver in Beerse

          Bedankt voor de reacties

          @ Huibke: aan deze locatie had ik nog nooit eerder gedacht, ondanks ze maar 3 minuten rijden is van bij mij thuis

          @ Bouk: het was inderdaad een mooie rustige koude morgen, kortom ideaal om mooie sfeerbeelden te trekken.

          @ Vicky: Ik heb een gecorrigeerde versie (0,5° CCW) onder de originele gehangen. Ook is de kleur nog wat opgepept. Het platform was echter van zeer functioneel ijzer en niet mooi IMO. Ik heb die dan bewust achterwege gelaten. Misschien had die door de onderbelichting toch goed gekomen, maar dat proberen we dan de volgende keer nog maar eens hé Zo blijven we creatief bezig
          Last edited by frank207be; 11 april 2006, 11:34.

          Comment


          • #6
            Re: Zonsopgang: visvijver in Beerse

            Oorspronkelijk geplaatst door frank207be
            Zo blijven we creatief bezig

            Das de bedoeling van digitale fotografie Frank. En de mooiste plekjes liggen soms dicht bij huis en fotografie laat ons die zien doordat wij de omgeving met andere ogen bekijken
            Groetjes Vicky

            Comment

            Working...
            X