Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3 panootjes van Luzern, Zwitserland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 3 panootjes van Luzern, Zwitserland

    Twee weken in Luzern gezeten voor een opleiding met het werk. Ontzetend veel foto's getrokken en de komende dagen zullen er dus enkele hier verschijnen. Dit is de eerste keer dat ik lang met mijn DSLR heb kunnen werken en oefenen en ben dus tevreden met de resultaten gezien mijn ervaring. Heb veel dingen geleerd dus hoop dat deze in de toekomst nog van pas zullen komen...

    De foto's zijn allemaal getrokken rondom het meer van Luzern in het centrum van de stad. Zij die er al geweest zijn zullen dit wel herkennen!

    Edit mod JLP: De foto's zijn verwijderd, omdat deze niet aan de forumregels voldoen voor wat betreft de afmetingen van de foto (max 900 pixels breed en hoog). Aangepaste versies kun je altijd terugpplaatsen in plaats van deze tekst.





    Foto's zien er wel wat fletser uit naar resizen blijkbaar...
    Last edited by JLP; 10 april 2006, 18:56.
    ...Canon EOS D...
    .:Mijn website in opbouw:.

  • #2
    Re: 3 panootjes van Luzern, Zwitserland

    Niemand met commentaar?
    ...Canon EOS D...
    .:Mijn website in opbouw:.

    Comment


    • #3
      Re: 3 panootjes van Luzern, Zwitserland

      èèn stiel en toch zo verschillend, goed hoor.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: 3 panootjes van Luzern, Zwitserland

        Mooie pano's! Mooi overzicht bij de tweede en de beste kleuren.

        Grtz,Fabienne
        Waarom kijken we niet eens wat ons het meeste geluk opbrengt in plaats van het meeste geld?
        BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
        The name of the game is to fill the frame!
        http://Fabke.fotopic.net

        Comment


        • #5
          Re: 3 panootjes van Luzern, Zwitserland

          2 en 3 nog wat afwerken (lucht wat doordrukken, kadertje) misschien...

          Comment


          • #6
            Re: 3 panootjes van Luzern, Zwitserland

            Oorspronkelijk geplaatst door mitChill
            Niemand met commentaar?
            Geduld is dus géén sterke kant van je denk ik, na 30 minuten al verwonderd vragen of er niemand commentaar heeft.

            De foto's zijn best aardig hoewel ik de eerste wat "flets" vind en de derde is wat saai maar dat komt ook door de grijze bebouwing.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #7
              Re: 3 panootjes van Luzern, Zwitserland

              Ja de eerste is een beetje nietszeggend tweede en derde spreken meer aangezien je daar het gelige Montana gebouw hebt en op de derde foto de twee torens. Top dat je dit met zo weinig ervaring in elkaar kunt draaien; lijkt me lastig..

              Comment


              • #8
                Re: 3 panootjes van Luzern, Zwitserland

                Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
                Geduld is dus géén sterke kant van je denk ik, na 30 minuten al verwonderd vragen of er niemand commentaar heeft.

                De foto's zijn best aardig hoewel ik de eerste wat "flets" vind en de derde is wat saai maar dat komt ook door de grijze bebouwing.
                Ik weet het, maar ik was zo blij dat ik eindelijk eens degelijk foto's kon laten zien dat ik niet op de commentaren kon wachten.

                De eerste foto is misschien idd wat saaier, maar ik vond deze drie een mooi geheel vormen.

                Bedankt voor je commentaren!
                ...Canon EOS D...
                .:Mijn website in opbouw:.

                Comment


                • #9
                  Re: 3 panootjes van Luzern, Zwitserland

                  Als ik deze week nog eens ergens tijd vind, zal ik ze opnieuw plaatsen...
                  ...Canon EOS D...
                  .:Mijn website in opbouw:.

                  Comment

                  Working...
                  X