Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In het belang van golf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • In het belang van golf

    Deze prachtige oude huis en vele andere staan weg te rotten. De landerijen zij opgekocht om luxe golfbanen te aan te leggen voor de tourisme. En om het nog erger te maken is er een stevige hek om de golfbaan zodat fotograven niet naar binnen kan.





    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

  • #2
    Re: In het belang van golf

    Knappe reeks !!!
    Het huisje heel mooi in het avondlicht, knap geplaatst binnen het kader...
    Wel vreemde sfeer - heb je een filter losgelaten op deze beelden ???
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

    Comment


    • #3
      Re: In het belang van golf

      Vooral die eerste is heel sterk, met die wolk die het vervallen huisje lijkt te verslinden.

      seppuku.

      Comment


      • #4
        Re: In het belang van golf

        Hele mooie reeks
        Enkel nog de zandbak wegclonen met wat green

        Comment


        • #5
          Re: In het belang van golf

          de tweede wat veel lucht, maar het zijn mooie opnamen, heb ook wel wat van een Frans schilderijtje.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: In het belang van golf

            Het hek is er niet zomaar, er zijn al meer dodelijke ongevallen gebeurd op een golfterrein, elke amateur is immers Tiger Woods niet
            Een golfterrein betreden is levensgevaarlijk als er zich speler in de buurt bevinden.
            Een golfbal op je hoofd krijgen is dodelijk tot op 200 meter.
            Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
            Konica Minolta Dimage A2
            Lumix FX-30

            Comment


            • #7
              Re: In het belang van golf

              Wel vreemde sfeer - heb je een filter losgelaten op deze beelden ???
              Nee géén filters gebruikt. De foto's zijn juist 's ochtends vroeg gemaakt. Bij de eerste was er nog een roze gloed, maar die was al weg bij de tweede. Het belichtings verschil tusenland en lucht is verminderd in PS door twee RAW conversies te combineren.
              vriendelijke groeten, Helen
              Updated WWW.HELENICA.NL
              ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

              Comment


              • #8
                Re: In het belang van golf

                Prachtig wolkenspel met een mooie huis in het zonlicht. Mooie reeks.
                "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

                Comment


                • #9
                  Re: In het belang van golf

                  3 prachtige foto's Helen en zeker geen zandbak wegclonen

                  Comment


                  • #10
                    Re: In het belang van golf

                    Idd een prachtige reeks , alle drie een mooie compo en dito kleuren, het is moeilijk hier een keuze te maken , voor mij mogen ze allemaal thuis tegen de muur

                    Groetjes JLM

                    Comment


                    • #11
                      Re: In het belang van golf

                      Bedankt iedereen voor de reacties!


                      Een golfterrein betreden is levensgevaarlijk als er zich speler in de buurt bevinden.
                      Ik besef de gevaren wel. Mede daarom was ik om 6 uur 's ochtends daar om veilig mijn foto's te maken. Maar 's nachts word alles met stevige slotten dichtgezet.

                      elke amateur is immers Tiger Woods niet
                      Inderdaad! We hebben ons uren kunnen vermaken door vannaf onze balkon naar alle gebeurtenissen op de golfbaan te kijken.
                      vriendelijke groeten, Helen
                      Updated WWW.HELENICA.NL
                      ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                      Comment


                      • #12
                        Re: In het belang van golf

                        Prachtige reeks met heel mooi licht en compo's
                        Groetjes Vicky

                        Comment


                        • #13
                          Re: In het belang van golf

                          Prachtige sterke beelden. Ik kan geen keuze maken, alle 3 hebben ze wel iets om verliefd op te worden. ( net een schilderij van een oude meester)
                          Mvg, drh

                          "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

                          Comment


                          • #14
                            Re: In het belang van golf

                            Knap, super knap
                            Proficiat.
                            mvg,
                            Ludo V.

                            Comment


                            • #15
                              Re: In het belang van golf

                              Die tweede is niet zo bijzonder. Die derde daarintegen des te meer. Prachtige kleuren. Het licht geeft zoveel details, en die bunker is helemaal niet erg. Dat heeft wel wat dus niet weghalen want dat is geen fotografie meer

                              Maar die eerste heeft het helemaal. Er wordt gezegd dat er in wolken dieren en personen herkend kunnen worden; kleine fluffige wolkjes als schaapjes zo donzig, aan een stralend blauwe hemel.
                              Nou, niet alleen schaapjes. Ook enorme tsunamies worden uitgebeeld. Dezer vloedgolf is prachtig vastgelegd; dreigend, sinister, en toch luchtig als die donzige wolkjes tegen een stralend blauwe lucht.
                              Het enige jammere zijn die paar donkere wolkenstrepen linksonder boven de bomen. Maar zoiets heb je natuurlijk niet in de hand
                              meer over mijn fotografie is te vinden op
                              http://www.nandoonline.com

                              Comment

                              Working...
                              X