Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bruggetje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bruggetje

    Dit bruggetje staat voor de molen 'de onrust' in het natuurgebied Naardermeer. Ik vind dit zo'n mooi plekje, vooral voor die mensen die daar wonen.

    de bewerkte of onbewerkte versie?






    Last edited by MadMax; 2 april 2006, 10:34.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: Bruggetje

    Ik zal maar een reactie geven .
    Ik vind dat de foto nogal rare kleuren heeft misschien wel wat fletse kleuren .
    Misschien moet je maar eens aan je contrast en kleuren sleutelen.
    En het onderwerp vind ik niet echt interressant .
    Sorry voor deze reactie maar ja ik moet toch ook niet liegen hé
    Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

    Comment


    • #3
      Re: Bruggetje

      wel een iel bruggetje hoor, maar past er wel, als je meer van dit soort bruggetjes wil fotograferen, moet je eens in de buurt van Durgerdam/Holysloot gaan kijken, prachtig natuurgebied met een hoop van dit genre bruggetjes en de plaatsjes/dorpjes zelf ook zeer fotogeniek.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Bruggetje

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk
        wel een iel bruggetje hoor, maar past er wel, als je meer van dit soort bruggetjes wil fotograferen, moet je eens in de buurt van Durgerdam/Holysloot gaan kijken, prachtig natuurgebied met een hoop van dit genre bruggetjes en de plaatsjes/dorpjes zelf ook zeer fotogeniek.
        grt,bouk.
        Dank voor de tip
        Maar vind jij die kleuren nu ook nog steeds vreemd? En zie ook even die dijk van gisteren als je wilt. Heb de originele er bij gezet.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: Bruggetje

          [QUOTE=MadMax]Dank voor de tip
          Maar vind jij die kleuren nu ook nog steeds vreemd? En zie ook even die dijk van gisteren als je wilt. Heb de originele er bij gezet.[/QUOTE
          Ik vind ze niet vreemd maar flets weinig contrast vol
          Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

          Comment


          • #6
            Re: Bruggetje

            Oorspronkelijk geplaatst door aaron
            Ik vind ze niet vreemd maar flets weinig contrastvol
            Nou das dan vreemd, want ik zit hier intussen met een gekalibreerd scherm en meer contrast kan ik echt niet in de foto leggen.
            De eerste foto is trouwens 25% verzacht, maar dat wist je al?
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #7
              Re: Bruggetje

              Was het niet mogelijk deze vanuit een ander standpunt te nemen?Bruggetje op zich wel mooi.
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

              Comment


              • #8
                Re: Bruggetje

                Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper
                Was het niet mogelijk deze vanuit een ander standpunt te nemen?Bruggetje op zich wel mooi.
                Hmm.. jawel, een paar, maar niet veel. Achter me mocht niet, verder was overal een sloot, maar de vraag is : wat mag/moet er dan wel en niet op?

                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Bruggetje

                  Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
                  Hmm.. jawel, een paar, maar niet veel. Achter me mocht niet, verder was overal een sloot, maar de vraag is : wat mag/moet er dan wel en niet op?

                  Ik vind het ook een weinig uitdagende foto. Wat de eerste twee betreft, ik neig in de eerste instantie naar de tweede foto, maar bij nader inzien vind ik de eerste het beste. Het is marginaal.

                  Maar de derde foto, die hierboven, is veel interessanter. Ik denk dat het te maken heeft met de plaatsing van de boerderij. Nu loopt het weggetje naar de boederijen, en bij die eerste twee varianten blokkeert de brug de weg naar de boerderij.
                  Misschien klinkt het allemaal wat krom, maar dat is het gevoel dat ik erbij heb.

                  grtz
                  meer over mijn fotografie is te vinden op
                  http://www.nandoonline.com

                  Comment

                  Working...
                  X