Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

28 mei 2006: vrijhouden!!!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 28 mei 2006: vrijhouden!!!!!

    Beste VZW-leden,

    Allereerst wil ik jullie van harte danken voor de grote respons om VZW lid te worden.

    Het was wat stil rond de VZW en haar werking maar dat had alles te maken met het in orde brengen van de administratieve formaliteiten, nodig voor de reorganisatie - heel wat werk achter de schermen dus ...
    De forumsoftware onderging ook een grondige update, uitgevoerd met een zo kort mogelijke downtime van de server.

    Maar het bestuur heeft niet stilgezeten, integendeel.

    28 mei 2006: een datum on nu al vast te leggen in jullie agenda.
    Dan is er de eerstvolgende Belgiumdigital Algemene vergadering voor de VZW-leden.
    Dat is niet zo maar een Algemene Vergadering: op die dag vieren we immers het vijfjarig bestaan van het Belgiumdigital forum!
    Met de nodige luister en in een aangepast kader zullen we die memorabele dag uit 2001, terug voor de geest halen tijdens een speciale feestvergadering.
    Die wordt grondig voorbereid door onze "evenementen"-afdeling onder leiding van Jan Juchtmans - alias JBowie en zijn team - en zij maken er gegarandeerd weer een onvergetelijke dag van - en dat alles in de buurt van Leuven.

    Ook goed nieuws voor wat betreft de BD-gadgets.
    Er zijn 3 soorten gadgets op komst: de alomgekende BD-badges, de zeer gewaardeerde BD-camerastrap en helemaal nieuw, de "BD-petjes"!

    De gadgets zullen in primeur voorgesteld worden tijdens die BD-AV en ze zijn dan uiteraard ook te koop.

    We hopen jullie dan zeer talrijk te mogen verwelkomen. Meer details en een uitgebreid programma volgen later.

    Jaja
    Last edited by jaja; 28 maart 2006, 20:07.
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

  • #2
    Re: 28 mei 2006: vrijhouden!!!!!

    Daar zou ik heel graag bij zijn en niet zo ver voor mij.
    mvg FrançoisVM
    Canon 7D

    Comment


    • #3
      Re: 28 mei 2006: vrijhouden!!!!!

      Ik heb het al genoteerd in mijn agenda .

      Als er op die dag niets te doen is in verband met "100 jaar Sint-Jozef Rijkevorsel", dan probeer ik er zeker bij te zijn.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: 28 mei 2006: vrijhouden!!!!!

        Was er graag bij geweest. Maar heb "jammer" genoeg een reis gewonnen op de radio, en die valt er net in.
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

        Comment


        • #5
          Re: 28 mei 2006: vrijhouden!!!!!

          SUPER!!!!
          Ik zal er zeker zijn.
          Reserveer mij alvast zo'n BD petje.
          Ik kijk er alvast naar uit weer een heleboel oude bekenden terug te zien ... en kennis te maken met nieuwe gezichten waarvan we de nickname al goe kenne...

          Comment


          • #6
            Re: 28 mei 2006: vrijhouden!!!!!

            aha... staat vrij... ik zal er weeral zijn... en nu nog just wachten op volledig programma se...

            en zijn er al (richt)prijzen voor die handel... ?
            -=- Light is the key...

            Comment


            • #7
              Re: 28 mei 2006: vrijhouden!!!!!

              Oorspronkelijk geplaatst door LJ Tom
              Was er graag bij geweest. Maar heb "jammer" genoeg een reis gewonnen op de radio, en die valt er net in.
              Geen probleem; alles voor BD.
              Ik zal die reis wel overnemen; naar waar was het?

              Peter

              Comment


              • #8
                Re: 28 mei 2006: vrijhouden!!!!!

                Zo'n BD-strap, kan dat gekocht worden als men ook geen lid is van de vzw?
                Ik denk toch van mij lid te maken binnenkort, sowieso, maar toch even deze vraag...
                kan handig zijn voor anderen ook.

                Jammer genoeg kan ik er niet bijzijn, ik heb een klein reisje gepland naar een mooie streek

                Greetz

                Comment


                • #9
                  Re: 28 mei 2006: vrijhouden!!!!!

                  Hier de GADGETS... -> http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=106633
                  -=- Light is the key...

                  Comment


                  • #10
                    Re: 28 mei 2006: vrijhouden!!!!!

                    tedj***, k'moet het weer aan mij laten voorbijgaan...zit ik die dag toch wel met een communiefeest zeker. En ik lag er eigelijk op verlekkerd eens wat BD smoellekes te zien Volgende keer dan maar zeker hé
                    Alvast suc6 met het jubelfeest
                    Wa Gadgets bestellen se, voor mij af te reageren
                    EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
                    debruri.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: 28 mei 2006: vrijhouden!!!!!

                      Daar was ik graag bij geweest, maar dan zit ik in Lissabon.
                      Volgend jaar dan maar. Succes met de lustrumviering.
                      Mvg
                      ES
                      BD0543BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: 28 mei 2006: vrijhouden!!!!!

                        Weekje Montenegro, All inn :-D
                        Ben der al geweest, en ben eraan verkocht :-D

                        Oorspronkelijk geplaatst door tklapgat
                        Geen probleem; alles voor BD.
                        Ik zal die reis wel overnemen; naar waar was het?

                        Peter
                        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                        Comment


                        • #13
                          Re: 28 mei 2006: vrijhouden!!!!!

                          28 Mei is vrijgemaakt.

                          Eindelijk nog eens buiten mogen komen.

                          Groetjes
                          Skitch
                          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                          Comment


                          • #14
                            Re: 28 mei 2006: vrijhouden!!!!!

                            hallo

                            ben voor de eerste keer (en niet de laatste keer) lid geworden en zou er wel graag bij zijn maar

                            ... is de bijeenkomst in de namiddag ? of avond ? of beide ?

                            Ik loop om 15u nog eerst de 20 km van Brussel maar ik
                            kom graag nog langs nadien (tenminste als ik nog kan want 't is
                            ook mijn eerste 20 km)


                            gtx
                            BD0519BE - Nikon d70, Sony dsc-t30, ACDSEEpro 8, PE 3.0
                            It is more important to click with people than to click the shutter - Alfred Eisenstaedt

                            Comment


                            • #15
                              Re: 28 mei 2006: vrijhouden!!!!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door internethuman
                              ... is de bijeenkomst in de namiddag ? of avond ? of beide ?
                              Wel, het volledige programma wordt later bekend gemaakt maar in grote lijnen en zonder veel te verklappen is er eerst een Shooting Day om 13h00, de AV-met-nog-wat-extra rond 16h00 en het feestdiner vangt om 19h00 aan. Als je het eerste deel der niet kan zijn, geen probleem, sluit gewoon aan wanneer je kan.
                              Hombre

                              Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                              Comment

                              Working...
                              X