Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

molen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • molen




    groeten

    Dirk

  • #2
    Re: molen

    grappig perspectief dat wel, maar z/w????.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: molen

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk
      grappig perspectief dat wel, maar z/w????.
      grt,bouk.
      Ik sluit me aan bij bouk.
      Ben mijn weg hier nog aan 't zoeken en dacht dat dit niet toegestaan is. Ik wacht de reacties wel af.
      Moet wel toegeven dat dat roze een verrassend effect heeft. Maakt het geheel best geslaagd.

      Comment


      • #4
        Re: molen

        Daar dit geen pure z/w foto is , heb ik deze even verplaatst.
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

        Comment


        • #5
          Re: molen

          Kan hier niet goed aan uit ? Is dit een duotone ?
          In elk geval is er wat werk aan de levels, effe geopend in PSP en bij correctie van de levels krijg toch meer doortekening en een warmer roze.
          fotosite

          Comment


          • #6
            Re: molen

            Hallo mensen,

            Bendankt voor de reacties, maar jullie bekijken het leven blijkbaar allemaal door een roze bril ...

            Op mijn display was het eigenlijk niet te zien, daarom dat ik de foto in zw gepost had.
            Eigenlijk is dit 1 van mijn eerste foto's met een infrarood filter, en blijkbaar is er nog wat rood blijven aankleven ....
            Mischien moet ik eerst omzetten naar zw in photoshop om alle andere kleuren eruit te filteren? Ik had het rood nochthans gefilter maar blijkbaar was dit niet genoeg, en gezien mijn display blijkbaar niet goed afgesteld staat ...

            Volgende keer volledig in zw ....

            Groeten

            Dirk

            Comment


            • #7
              Re: molen

              Oorspronkelijk geplaatst door dirkey
              Hallo mensen,

              Bendankt voor de reacties, maar jullie bekijken het leven blijkbaar allemaal door een roze bril ...

              Op mijn display was het eigenlijk niet te zien, daarom dat ik de foto in zw gepost had.
              Eigenlijk is dit 1 van mijn eerste foto's met een infrarood filter, en blijkbaar is er nog wat rood blijven aankleven ....
              Mischien moet ik eerst omzetten naar zw in photoshop om alle andere kleuren eruit te filteren? Ik had het rood nochthans gefilter maar blijkbaar was dit niet genoeg, en gezien mijn display blijkbaar niet goed afgesteld staat ...

              Volgende keer volledig in zw ....

              Groeten

              Dirk

              je kunt hem gewoon hier posten hoor. ben wel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
              Ik vind het een mooie comp. (alleen dat fotodump in de hoek beneden niet )
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: molen

                Speciaal voor MadMax

                fotodump in de hoek komt van de website dus ....

                Ziehier de volledige zw versie .....

                Comment

                Working...
                X