Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huis... HDR compositie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Huis... HDR compositie

    Ik was laatst zo gefacineerd door de HDR foto van Vicky, dat ik dit toch ook eens wou uitproberen. Deze heb ik genomen van het huis van een vriend.


  • #2
    Re: Huis... HDR compositie

    wel jammer van dat stukje heg links in beeld en de huizen op de achtergrond rechts, toch lekkere strakke plaat.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Huis... HDR compositie

      Heel knappe foto 'k Hou wel van de intense kleuren van HDR en met een mooie blauwe lucht heb je geen grijze wolken. 'k Ben ook vree content dat mijn proging van HDR-fotografie navolging krijgt
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Re: Huis... HDR compositie

        Oorspronkelijk geplaatst door vicky
        Heel knappe foto 'k Hou wel van de intense kleuren van HDR en met een mooie blauwe lucht heb je geen grijze wolken. 'k Ben ook vree content dat mijn proging van HDR-fotografie navolging krijgt
        Zeker en vast. 'k Ben nu aan het uitdokteren of ik zoiets met een luchtfoto kan proberen.
        Weet iemand of men met een RAW beeld een bewerking kan uitvoeren zodat je een HDR kan simuleren ?

        Comment


        • #5
          Re: Huis... HDR compositie

          Oorspronkelijk geplaatst door birdseye
          Zeker en vast. 'k Ben nu aan het uitdokteren of ik zoiets met een luchtfoto kan proberen.
          Weet iemand of men met een RAW beeld een bewerking kan uitvoeren zodat je een HDR kan simuleren ?

          Volgens de commentaren op mijn topic is het mogelijk om een raw-bestand zo te bewerken dat je een HDR-foto kan maken maar, ook volgens de commentaren, bekom je een mooier resultaat met meer foto's dan 3 met verschillende belichtingen. Misschien een belichtingstrapje maken in RAW en nadien die drie foto's bewerken dan heb je uiteindelijk 9 verschillende foto's. Dit heb ik zelf nog niet geprobeerd. Maar als je 3 RAW-foto's neemt in de lucht dan heb je een verschuiving in de compo en dan wordt die wazig, zoals bij mijn foto's de wolken. Dus blijven uitproberen en 'k blijf dit zeker volgen
          Groetjes Vicky

          Comment

          Working...
          X