Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het noorden van Tenerife

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het noorden van Tenerife

    Het noorden van Tenerife is heel groen met hoge bergen, een groot contrast met de Canadas del Teide. Een album met foto's van het noorden kan je hier zien : ALBUM NOORDEN http://vickysgallery.fotopic.net/c874238.html

    San Andres een gezellig dorpje tegen een berg geplakt



    Het aangelegde zandstrand van San Andres



    Dorpjes in het Ananga-gebergte

    Groetjes Vicky

  • #2
    Re: Het noorden van Tenerife

    Je doet me weeral watertandend verlangen naar dat mooie Palmenstrand van las Teresitas en de fameuze "conecho" op het menu in Taganaga. Spijtig dat de meeste bezoekers van Tenerife dit gedeelte van het eiland vergeten. Het Mercedez gebergte met zijn enorme cactusbegroeiIing en schitterende bloemenpracht is een absolute aanrader, vooral in Mei. Hebben jullie die heerlijke avocado-long-drink geproefd, en de sublieme visschotels aan de noordelijke kust?
    Zoals steeds perfect in beeld gebracht met het kwaliteitslabel "Vicky"

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #3
      Re: Het noorden van Tenerife

      De tweede vind ik heel mooi van compositie en kleur dit is een echte 'ik wil vakantie foto'

      Comment


      • #4
        Re: Het noorden van Tenerife

        Vicky, hebben ze jouw wel eens gevraagd om voor een reisburo te gaan werken? Dan zien wij via jou nog meer van jouw PRACHTIGE wereld.

        Comment


        • #5
          Re: Het noorden van Tenerife

          2&3 voor mij heel knappe beelden, je doet ons watertanden...
          D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
          BD0290BE

          Comment


          • #6
            Re: Het noorden van Tenerife

            2 en 3 zijn idd knape platen!

            Grtz,Fabienne
            Je hoeft niet per se de hoogste berg te beklimmen om gelukkig te worden.
            BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
            The name of the game is to fill the frame!
            http://Fabke.fotopic.net

            Comment


            • #7
              Re: Het noorden van Tenerife

              compo,s zijn weer in orde hoor, kiezen???liever niet.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Het noorden van Tenerife

                Mooie serie wederom Vicky, van het standpunt waar je de tweede hebt gemaakt heb ik er dacht ik ook nog eentje. Dacht dat dit dat gedeelte van het strand is waar men zand heeft laten aanvoeren met schepen vanuit de Sahara, bij wat mooier licht komt dat geel dan mooi uit tegenover dat azuurblauwe water.
                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                Comment


                • #9
                  Re: Het noorden van Tenerife

                  Heerlijke foto's, vooral de 2e vindt ik zalig.
                  Ik heb nog niet naar je volledige album gekeken, maar op deze manier zie ik elke dag 3 verse plaatjes van de Canarische eilanden en dan is m'n dag weer goed...

                  Heb je er ook met zicht op La Palma ? (mijn favoriet)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Het noorden van Tenerife

                    Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
                    Je doet me weeral watertandend verlangen naar dat mooie Palmenstrand van las Teresitas en de fameuze "conecho" op het menu in Taganaga. Spijtig dat de meeste bezoekers van Tenerife dit gedeelte van het eiland vergeten. Het Mercedez gebergte met zijn enorme cactusbegroeiIing en schitterende bloemenpracht is een absolute aanrader, vooral in Mei. Hebben jullie die heerlijke avocado-long-drink geproefd, en de sublieme visschotels aan de noordelijke kust?
                    Zoals steeds perfect in beeld gebracht met het kwaliteitslabel "Vicky"

                    Henri
                    volledig gelijk en ja ik moet dit ook maar eens doen

                    Comment


                    • #11
                      Re: Het noorden van Tenerife

                      Bedankt iedereen

                      @ Kodachroma : idd het noorden is prachtig maar zo'n mooie dag met hoge bewolking hadden wij, in de drie keer dat we er geweest zijn, nog niet gehad. Wij hebben daar een heel lekkere stoofpotje met konijn gehad maar die avocade long-drink daar moeten wij nog eens voor terug gaan

                      @ Roland : dit moet je zeker eens doen ... in februari de batterijen wat gaan opladen op Tenerife. Ook al is het weer wat minder voor daar het is nog altijd véééél beter dan hier

                      @ Roevca : dat zou idd een ideale job zijn voor mij, op voorwaarde dat ik genoeg vrije tijd had om foto's te nemen en op dit forum rond te surfen

                      @ birdseye : La Palma is ook mijn favoriete eiland voor de mooie natuur maar in de winter is het daar wat te fris. Wij zijn daar in mei geweest en dan is het prima.
                      Groetjes Vicky

                      Comment


                      • #12
                        Re: Het noorden van Tenerife

                        Mijn baterijen zijn ook plat als ik dit zie.
                        Knap in beeld gebracht Vicky
                        mvg,
                        Ludo V.

                        Comment

                        Working...
                        X