Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

St Marco plein ( venetie )

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • St Marco plein ( venetie )

    Een deel van het St Marcoplein in de vroege morgen.
    Foto gemaakt van op statief met een sluitertijd van 23 sec en een diafragmawaarde van f/19
    Ook met de 10-20 mm ( sigma )

    En het leuke is dat door gebruik te maken f/19 ik mooie sterrekes gekregen heb en door de lange sluitertijd die aan de f waarde gekoppeld is de 3 mannen van de stad die al aan het vegen waren gewoon niet op de foto te zien zijn

    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

  • #2
    Re: St Marco plein ( venetie )

    Zo verlaten zie je het St Marcoplein niet veel op foto. 't Is wel een erg donkere foto maar de lantarens staan er nu wel prachtig op. Zeer mooi met die lange licht strepen op de plaveien. Morgenstond geeft.. een prachtige foto!

    Groetjes, Philip
    Canon eos 600D : Canon EF-S 10-22mm f 3.5-4.5 USM : Canon EF 24-70mm f 4 L IS USM : Canon EF 70-200mm f 4 L

    Comment


    • #3
      Re: St Marco plein ( venetie )

      Inderdaad erg donker maar dat komt wel meer voor zo vroeg in de ochtend
      Venetië heeft een atmosfeer van duisternis en rust rond zich en dat straalt deze foto goed uit. Ok, het loopt er vol met toeristen maar als je het San Marco verlaat dan kom je al na enkele minuutjes wandelen in godvergeten steegjes waar de tijd stil is blijven staan.
      Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

      Bezoek mijn foto's online

      Comment


      • #4
        Re: St Marco plein ( venetie )

        tja.. zo heb ik dat plein ook nog niet gezien Mooi sfeerbeeld. Het gebouw had voor mij iets lichter gemogen, valt nu zo weg in de lucht. Maar dat ik mijn gedacht maar hoor
        Vind het al knap dat je nog zoveel detail ziet.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment

        Working...
        X