Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

moving water

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • moving water

    Hallo hoop dat jullie er nog geen genoeg van hebben maar ben vanmiddag ff terug geweest naar ness wood





    D200 / D70s

  • #2
    Re: moving water

    vind dit juist geen moving water, geen spetters en geen rimpels, maar ja mijn gedachten over dit genre wateropnamen zijn bekent hier.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: moving water

      ik ben ook niet wild van deze opnamen
      Steven

      Comment


      • #4
        Re: moving water

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk
        vind dit juist geen moving water, geen spetters en geen rimpels, maar ja mijn gedachten over dit genre wateropnamen zijn bekent hier.
        grt,bouk.
        Maar Bouk is natuurlijk DE BD-waterkenner bij uitstek gezien zijn professionele leven en het houden van alles wat met zee en water te maken heeft. Ik vind dat tof en kan zijn mening wel begrijpen.

        Persoonlijk hou ik van dit soort foto's. Mijn voorkeur gaat naar 1. Vind de kleurverdeling en evenwicht net wat sterker dan de anderen.
        [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

        Comment


        • #5
          Re: moving water

          Eerlijk gezegd kunnen deze sfeerplaatjes mij best bekoren. Vooral als ik denk aan een vette forel aan de vlieg

          Leuke serie en ik zie toch echt water bewegen.

          Groet
          MadMax.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: moving water

            Zo zie ik het graag se !!
            Ik ben zot van water en lange sluitertijd, maar ik heb een beetje een probleem met de gekozen standpunten.
            In deze tijd van het jaar ( weinig groen ) zou ik mijn statief zo hoog mogelijk gezet hebben, en de camera zoveel mogelijk naar beneden gericht hebben.
            Zo zou minder aandacht gaan naar de omgeving ( bomen zonder bladeren ) en meer naar het water/stenen/mos.
            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

            Comment


            • #7
              Re: moving water

              heel mooie serie, goede compo, maar zou de sluitertijd toch iets korter proberen.

              Comment


              • #8
                Re: moving water

                Mijn bescheiden mening is dat water "moet" spetteren, niet smeren.
                Ik ben er klaar mee.

                Comment


                • #9
                  Re: moving water

                  Dit soort foto's vind ik wel leuk . De eerste foto en de tweede vind ik de beste.

                  Comment

                  Working...
                  X